مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: بیلبوردهای جاده ای استان سمنان در مسیر تهران- مشهد با شعار" استان سمنان مقصدی تازه" تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین «محمد جهانشاهی»  در گفت و گویی افزود: بیلبوردهای جاده ای در اختیار اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان با شعار "استان سمنان مقصدی تازه"،"Iran Semnan 2020" و "قلبمان می‌تپد با یوزهای ایرانی"، تغییر کرد.
وی هدف از تغییر تبلیغات بیلبوردهای جاده ای را جذب هر چه بیشتر گردشگران به استان، ایجاد شور و نشاط در هم استانی ها و گردشگران و اعلام همدلی مردم استان سمنان با بازیکنان تیم ملی فوتبال در آستانه فرارسیدن جام جهانی اعلام کرد.
جهانشاهی با بیان اینکه استان سمنان تا سال 1400 به عنوان یکی از مقاصد مهم سفر گردشگران داخلی و خارجی انتخاب می‌شود، گفت: این استان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان، می‌تواند مقصد جذابی برای گردشگران باشد.
وی با بیان اینکه این استان یکی از مهم‌ترین زیستگاههای یوز پلنگ آسیایی است، افزود: جاذبه‌های طبیعی و برخورداری این استان از گونه‌های نادر جانوری و پرندگان نادر، یکی از قابلیت‌های خاص این استان برای جذب گردشگر است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: تغییر بیلبوردهای جاده ای، انجام تبلیغات در اماکن پربازدید از جمله فرودگاه‌ها، متروی تهران، استفاده از ظرفیت رسانه ملی و شبکه‌های استانی و برگزاری رویدادهای بین المللی و ملی از جمله برنامه‌های در دست اجرا برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان است.
استان سمنان دارای بیش از یک هزار اثر تاریخی و طبیعی شناسایی شده است که بیش از 800 اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =