رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از اقدامات ایمن‌سازی گسترده در سطح محور ارتباطی ساری-کیاسر-سمنان توسط این اداره کل خبر داد و افزود: اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال در جهت ایمن‌سازی محور مذکور در خرداد ماه صورت پذیرفت .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان مازندران  ،اسماعيل فولادي با بيان اين مطلب افزود: ايمن سازي محورهاي استان با توجه به تردد بالا و حضور ميليوني گردشگر و مسافر در اين استان يكي از برنامه هاي اصلي و مهم كاري اين اداره كل است.

وي در ادامه يادآور شد: اين اداره كل با بسيج و بكارگيري نيروهاي مجرب و كارآمد خود اقدامات وسيع راهداري در قالب حفظ و نگهداري راه هاي ارتباطي استان در دست اجرا دارد.

فولادی در ادامه به محور ارتباطی ساری-کیاسر-سمنان اشاره و اظهار داشت : محور مذکور به دلیل وجود روستاها، مواهب طبیعی خدادادی و همچنین راه دسترسی به استان سمنان همواره پر تردد بوده ، از این رو این اداره کل در آستانه فصل تابستان و افزایش تردد در این محور اقدامات گسترده ایمنی سازی را درقالب اجرای روکش اسفالت، اجرای خط کشی، پاكسازي، شستشوي علائم، بازسازي علائم ، رنگ آميزي و .... خبر داد.

رئيس اداره ايمني و حريم اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به تاثير مثبت اقدامات ايمن سازي راه ها در كاهش سوانح رانندگي اشاره و خاطر نشان ساخت : با وجود تلاش شبانه روزي راهداران در جاده ها بايد به اين نكته نيز توجه داشته باشيم كه ضامن سلامتي رانندگان محترم در رانندگي ، توجه آنان به علائم موجود در راه ها بوده تا سفري امن و مطمئن را سپري كنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =