موسسه عترت فاطمی  ۵۸۰ نفر از ایتام سادات کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می کند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و زهرا سادات نیری مدیرعامل مؤسسه خیریه عترت فاطمی تهران با خانواده‌های ایتام سادات بخش زیلایی و سادات محمودی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار گفت: مسئولان خیریه عترت فاطمی در سفری دوروزه از خانواده‌های ایتام سادات بخش زیلایی و سادات محمودی بازدید و با بررسی وضعیت زندگی آنان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کردند.

وی تصریح کرد: حامیان مؤسسه عترت فاطمی ۵۸۰نفر از ایتام سادات و فرزندان محسنین این استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

وی بابیان اینکه مبلغ دو میلیون تومان به‌صورت نقدی از طرف این مؤسسه به خانواده‌های سرکشی شده در این سفر اهداء شد، افزود: اهداء یک دستگاه کولر، یک دستگاه ماشین لباسشویی و مبلغ ۱۵ میلیون تومان برای احداث ساختمان یکی از مددجویان از دیگر هدایای این مؤسسه در این سفر است.

محبی هدف از این بازدید را پیگیری روند احداث سرویس‌های بهداشتی مشارکتی مؤسسه خیریه عترت فاطمی با کمیته امداد برای مددجویان اعلام و بیان کرد: در این زمینه ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از طرف این موسسه برای سرویس‌های بهداشتی مددجویان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سال گذشته ۶۲۵ میلیون تومان از طرف خیران موسسه عترت فاطمی در قالب مسکن، معیشت، درمان و فرهنگی به خانواده‌های ایتام سادات تحت حمایت پرداخت شد.

زهرا سادات نیری مدیرعامل مؤسسه عترت فاطمی در این دیدار گفت: این مؤسسه خیریه باهدف تکریم و توانمندسازی فرزندان یتیم و خانواده‌های سادات در تیرماه ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات معیشتی به کودکان نیازمند سادات از مهم‌ترین برنامه‌های این مؤسسه است، گفت: کمک به افراد نیازمند برای ما افتخار است و در این زمینه آماده هرگونه همکاری با کمیته امداد هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =