۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

کنسرت گروه گوچی با سرپرستی و نوازندگی هوتن وکیلی‌مقدم، هفتم شهریور در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این گروه از سال 91 کنسرت‌هایی به سبک فلامنکو و جیپسی فلامنکو اجرا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین٬ نشست خبری کنسرت گروه «گوچی»، ظهر امروز دوشنبه 29 مرداد در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این نشست، هوتن وکیلی‌مقدم، سرپرست گروه، محمد اشرفی، نوازنده گیتار بیس و فرهاد خزری، خواننده گروه حضور داشتند.

هوتن وکیلی‌مقدم سرپرست گروه گفت: «ما از سال 1391 کارمان را با موسیقی بی‌کلام و فلامنکو آغاز کردیم. از سال ۹۵ دو خواننده به گروه اضافه شدند. در حال حاضر جیپسی‌فلامنکو، موسیقی تلفیقی و موسیقی امریکای لاتین را اجرا می‌کنیم. خوانندگان گروه قطعه‌های با کلام را به همان‌زبان اسپانیایی می‌خوانند.»

پوستر کنسرت گروه گوچی

محمد اشرفی نوازنده گیتار بیس گفت: «نقش‌گیتار بیس در موسیقی فلامینکو و موسیقی لاتین، خیلی پررنگ نیست. اما من درون‌مایه‌های موسیقی جز را وارد اجراهایمان کردم. گروه ما نسبت به گروه‌های جپسی کم‌‌تعدادتر است. از معدود گروه‌هایی هستیم که هفت سال است به طور مداوم در کنار هم‌کار می‌کنیم.»

گروه گوچی از سال 1391 با سرپرستی و تكنوازی گيتار هوتن وكيلی مقدم اجراهايی را در سبك فلامنكو و جیپسی فلامنکو به روی صحنه برده است.

هوتن وکیلی مقدم، محمد اشرفی، نیلوفر صادقی، افشین هنرور، پیام جوانی، فرهاد خزری و مصطفی نجفی اعضای گروه گوچی هستند.

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =