رجبی: از اول درگیر می‌شدم تکواندوکار ازبک بازی را می‌برد/ هدفم المپیک ۲۰۲۰ است

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی مردان ایران گفت: اگر در مبارزه فینال از اول درگیر می‌شدم حریف ازبک بازی را می‌برد و هدف آخر من موفقیت در المپیک 2020 است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید رجبی پس از کسب نخستین مدال طلای تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، توضیح داد: من قرعه خیلی سنگینی را برای رسیدن به این مدال پیش رو داشتم. اما به من گفته بودند که اگر طلا می‌خواهم باید همه حریفان را از پیش رو بردارم. خوشحالم که حریف ازبک را هم شکست دادم و به مدال طلا رسیدم.

او افزود: خدا کمک کرد تا بتوانم از پس این قرعه سنگین برآیم تا جواب زحمات برادر بزرگترم، خانواده‌ام، کادرفنی و آقای پولادگر را بدهم. از همه آن‌ها ممنونم چون در این چند ماه پر فشار همه ما را حمایت کردند.

رجبی ادامه داد: من در بازی اول از ناحیه انگشت کوچک دست آسیب دیدم اما با این حال توجهی به این موضوع نکردم چون دوست داشتم مدال طلای سنگین وزن را خودم کسب کنم. البته این طلا هدف آخر من نیست، برای موفقیت در المپیک 2020 تلاش می‌کنم و هدفم درخشش در میدان المپیک است تا بهترین سنگین وزن جهان باشم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، گفت: اگر از اول دیدار فینال با حریف ازبک درگیر می‌شدم امکان باختم زیاد بود، تکواندوکار ازبک باهوش است اما خوشبختانه با توضیحات فریبرز عسکری توانستم بدرخشم و طلا بگیرم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که این مدال را در روز عرفه کسب کردم و آن را به شهید عادل صدر تقدیم می‌کنم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    1 0
    ممنون . دمت گرم دلاور خوشحالمون کردی