رحیم آقامحمدی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار همیار پلیس در استان اردبیل کارت شناسایی گرفته‌اند تا با کمک به پلیس در ارتقای فرهنگ ترافیکی در جامعه و بین خانواده‌ها تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رئیس پلیس راهور استان اردبیل در همایش همیاران پلیس در پارک بانوان اردبیل با بیان اینکه همیاران پلیس در حقیقت بازوی کمکی پلیس راهنمایی و رانندگی در انضباط بخشی به ترددها و رفت و آمدهای روزانه شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: این همیاران پلیس هر جا که نیاز باشد به رانندگان خاطی هشدار و تذکر می‌دهند تا موارد ایمنی و ترافیکی را رعایت کنند.

وی گفت: تصادفات فوتی درون شهری در استان اردبیل در نیمه اول امسال ۲۶ درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: ما از ظرفیت همیاران پلیس در اجرای طرح نوروزی و سایر طرح‌های ترافیکی استفاده می‌کنیم و همواره یک تعامل خوب با ۱۰۰ هزار نفر از این همیاران برقرار کرده و سعی‌مان بر بهبود شرایط عبور و مرور و رانندگی همشهریان است.

آقامحمدی اصل آموزش را در آگاهی‌بخشی به افراد جامعه به ویژه رانندگان و مترددین را یادآور شد و افزود: ما از هر فرصتی استفاده می‌کنیم تا آگاهی اقشار مختلف جامعه را در حوزه ترافیکی ارتقا داده و به توانمندی آنها کمک کنیم.

وی با قدردانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل و شهرداری در اجرای مناسب این طرح به ویژه در مدارس منتهی به خیابان‌ها و جاده‌های پرتردد تصریح کرد: در این زمینه با ارائه برنامه‌های آموزشی در طول سال سعی بر این است تا دانش‌آموزان در گذر از خیابان‌ها و جاده‌ها موارد ایمنی را رعایت و به ارتقای سلامت خود کمک کنند.

همیار پلیس

در این همایش که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد از تعدادی از همیاران پلیس که به شکل فعال و موفق در یک سال گذشته همراه پلیس بودند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =