ایسنا نوشت: سخنگوی نیروی انتظامی از شهادت 5 تن در آشوب شب گذشته خیابان پاسداران تهران خبر داد.

سردار منتظرالمهدی در این باره گفت: عوامل خرافه پرست و فریب خورده دراویش گنابادی و مخلان نظم و امنیت شب گذشته در ادامه تجمعات اخیر خودشان در خیابان پاسداران در تهران، در عمل مذبوحانه و خباثت آمیز ، با استفاده از یک دستگاه اتوبوس ،سه تن از دلاور مردان سبز پوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان بخشی امنیت و در تعاقب مطالبات مردمی ،در منطقه حاضر شدند ، به شهادت رساندند.

وی همچنین افزود: همچنین در ادامه ناآرامی‌ها دو نفر از عزیزان بسیجی توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند که یک نفر آنان توسط خودروی سمند زیرگرفته و نفر دیگر باضربات سلاح سرد به شهادات رسید.

منتظرالمهدی با بیان اینکه تلاش مضاعف برای مذاکره با سردمداران این آشوب بمنظور جمع کردن معترضین از پشت بام منازل مردم و خیابانها تا پاسی از شب گذشته جواب نداد، در عین حال از پایان ضرب الاجل پلیس درساعت ۴ بامداد و پاکسازی محل و خیابانهای اطراف و پایان این آشوب درساعت ۴/۳۰ بامداد خبر داد.

به گفته وی، بیش از ۳۰۰ نفر که دربین آنان رانندگان خودروهای مرگ(اتوبوس و سمند) ونیز ضاربان وعناصراصلی به چشم میخورد، دستگیر شدند.

سخنگوی پلیس بااشاره به مجروح شدن حدود ۳۰ نفر از مامورین حاضر درصحنه گفت: در حوادث شب گشته تعدادی از آشوب گران نیز مجروح شدند.

وی در پایان اظهار کرد: متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی، خودروها و شیشه منازل مردم توسط اخلالگران نظم و امنیت در محل مورد نظر بودیم.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام TR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    1 1
    چرا به اعتقادات دیگران توهین می کنید. آنها که خیلی آرام هستند. اگر شما مشکل برایشان ایجاد نمی کردید هیچگاه مشکلات پیش نمی آمد. راستی آقای حقیقت پرست فامیلیت را چه زمانی عوض کردی ؟
  • پوریا A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    0 1
    متاسفانه پلیس خیلی داره سکوت میکنه