رییس امور کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی میزان شرکت کنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته بیش از ۵ هزار نفر عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی رییس امور کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ظهر امروز در نشست خبری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در سالن جلسات کتابخانه مرکزی استان برگزار شد گفت: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، امسال با معرفی ۷اثر با موضوع سیره امام رضا (ع) در ۳ رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال منتشر شده که در دو بخش فردی و خانوادگی تا اواخر تیرماه سال جاری برگزار و در دهه ولایت در شهریورماه مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ترویج سبک زندگی رضوی یکی دیگر از بخش های جشنواره امسال است که تمام اعضای خانواده می توانند در آن با هر رده سنی شرکت کنند.
رییس امور کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی افزود: شرکت کنندگان این جشنواره علاوه بر مراجعه به کتابخانه‌های عمومی برای دریافت منابع، می توانند از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (اینجا) نیز فایل PDF منابع را بارگذاری کنند.
وی همچنین افزود: در جشنواره امسال، بخشی نیز مخصوص گوشی‌ها و کودکان طرح ریزی شده که تصاویر با هشتگ #کتابخوانی_رضوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.
معصومی در رابطه با جشنواره سال گذشته نیز گفت: در هفتمین دوره این جشنواره بیش از ۵ هزار نفر در استان آذربایجان‌غربی در آن شرکت کردند که یک برگزیده نیز در کشور کسب و امسال تلاش داریم میزان شرکت کننده‌ها بیش از سال گذشته شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =