در صورت تامین اعتبار طرح بزرگ آبرسانی کهمان امسال به بهره برداری می رسد

ساعاتی پیش خبرنگاران خرم آباد بهمراه مسئولین شرکت آبفار لرستان از طرحهای در دست احداث این شرکت در منطقه کهمان الشتر بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،در این بازدید معاون مهندسی و توسعه این شرکت در جمع خبرنگاران گفت: طرح آبرسانی کهمان از بزرگترین طرحهای آبرسانی روستایی استان است که با اجرای آن مشکل آبرسانی 136 روستا برطرف می شود
مجنبی دالوند گفت: اتعبار این 20 میلیارد تومان است و تاکنون مشکل آبرسانی به 38 روستا برطرف گردیده اسو تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان آن اخذ شده و تلاشیم مشکل آبرسانی به مابقی روستاهها حل شود
وی با بیان اینکه همچنین از ۵۰ کیلومتر شبکه داخلی پروژه، ۱۷ کیلومتر اجرا شده است، تصریح کرد: ۳ واحد پمپاژ آب از این پروژه تجهیز شده است و از ۱۱ مخزن ذخیره آب مورد نیاز، ۸ مخزن اجرایی شده است.

معاون آبفار لرستان با بیان اینکه بنا بود هزینه های اجرایی و بهره برداری را کاهش دهیم  اظهار داشت:  در حال حاضر ۱۰حلقه چاه در مدار قرار دارد که هزینه بالایی برای نگهداری و پمپاژ آب نیاز دارند؛ اما با بهره برداری از پروژه مجتمع آب رسانی کهمان این چاه ها از مدار خارج می شوند.

دالوند با اشاره به اینکه ۱۰ تا ۱۲ سال نیز از مطالعات این پروژه گذشته است و نیازمند به بازنگری در مطالعات دارد، اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار ۱۵ میلیاردی این پروژه به صورت کامل طی سال به بهره برداری می رسد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =