امروز، پنجشنبه ۱۸ مرداد، توئیت محمود صادقی درباره موضع العبادی در برابر تحریم ایران، اخبار بازار سکه و ارز و معمای سفر فرستاده ویژه کره شمالی به ایران پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، روایت جدید هادی غفاری از دادگاه هویدا خواندنی شد. در ادامه، محمود صادقی به موضع العبادی در برابر تحریم ایران واکنش نشان داد. قالیباف هم بالاخره به این‌که با فشار از عرصه انتخابات کنار رفته است، اعتراف کرد.

در سرویس اقتصاد، بازگشت التهاب به بازار سکه و ارز باعث نگرانی کاربران شد. بسیاری هم خواستند بدانند کدام بازار بیشترین سود را نصیب سرمایه‌گذاران کرد؟ گزارشی عجیب از احتکار کاغذ در گاوداری هم مورد استقبال قرار گرفت. 

در سرویس فرهنگ، پاسخ قاطع برد پیت به اتهام آنجلینا جولی را کاربران خواندند. واکنش حمید فرخ‌نژاد به تهدید محسن چاوشی هم پربازدید شد. نظر متفاوت مجری سرشناس درباره گفت‌وگوی تلویزیونی روحانی دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت. 

در سرویس جامعه، کاربران خواستند بدانند آیا در علوم پزشکى شهیدبهشتى صندلى آزاد مى‌فروشند؟ بازداشت ۳ متهم در پرونده فوت دانش‌آموزان یزدی در گرجستان هم خبرساز شد. 

در سرویس بین‌الملل، واکنش مقتدی صدر به تحریم‌های آمریکا علیه ایران مورد توجه قرار گرفت. در ادامه، معمای سفر فرستاده ویژه کره شمالی به ایران باعث کنجکاوی مخاطبان شد. واکنش ایران به بیانیه ضدایرانی نشست سازمان همکاری اسلامی هم پربازدید شد. 

در سرویس طنز و کاریکاتور، طرحی با تیتر اینم علی ربیعی در صف بیکارها دنبال کار! مورد توجه قرار گرفت. 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =