اعتراض کاروان ایران به ناداوری از همان مدال نقره اول

کوروش بختیار نخستین نقره کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت‌های پومسه تکواندو در فینال بخش انفرادی مردان، کوروش بختیار به عنوان نماینده ایران به مصاف رقیب کره‌ای رفت که با شکست مقابل رقیب خود، مدال نقره این رقابت ها را از آن خود کرد.
بختیار با امتیاز 8.81 در مقابل امتیاز 8.83 حریف، نتیجه را به نماینده کره واگذار کرده و نقره گرفت.
او پس از کسب مدال نقره گفت: اصلا واضح بود من اکثر ضربات را بعد از حریف کره‌ای میزدم. صدای تماشاگران نشان می داد که چه کسی بهتر است. قدرت و پرش و نرمش و انعطافم از حریف بهتر بود و تماشاگران شاهد بودند اما گویا نمی خواستند و یا نشد مدال طلا بگیرم. خوشحالم در اولین حضور پومسه نشان دادم ما می‌توانیم مدال آور باشیم. همیشه تلاش می‌کنم بهترین نتیجه‌ را بگیرم. در مسابقات جهانی پیش رو هم قول مدال می‌دهم و انتقام این باخت را از کره ای می‌گیرم.
همچنین در فینال بخش انفرادی بانوان، مرجان سلحشوری با شکست مقابل رقیبی از کشور میزبان(اندونزی)، به مدال نقره این رقابت ها دست یافت. در این رقابت‌ها، سلحشوری با امتیاز 8.47 مقام دوم را کسب کرد و نماینده اندونزی با امتیاز 8.69 اول شد. سلحشوری با شکست دادن حریفانی از ماکائو و ژاپن راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. او در این مرحله با پومسه رو مالزی روبه‌رو شد که توانست او را شکست داده و راهی فینال شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =