به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حالا دیگر چند سالی است که یکی از تاکتیکهای برنامهسازان تلویزیون شده است زوم کردن روی سوژههای اجتماعی. پرداختن به شخصیتهایی که احتمالا قصه پرغصهای از زندگیهای سخت در جامعه دارند. آنها از میان زلزله زدهها ، بیماران و طبقاتی که ترحم برمیانگیزند انتخاب میشوند تا اشک مخاطبان را در بیاورند.
کاری که در اوایل دهه 90 در برنامه احسان علیخانی برای ماه رمضان استارت خورد و حالا دیگر یک اپیدمی در کارهای رضا رشیدپور ، علیخانی ، ضیاء و بقیه شده است.
ماجرا اما این است که این افراد به برنامهها میآیند و از میانشان کم نیستند کیسهایی که از مردم اشک میگیرند و بعد برای کمک به آنها پویشی ایجاد میشود و در نهایت مشخص میشود با احساسات مردم بازی شده و اصلا این افراد واقعی نبودهاند.
در نبود نظارت صحیح در رسانه ملی برای پرداختن به شیوه گزینش و حقیقت ادعاهای مهمانان ، گروهی از مردم حتی مورد کلاهبرداری سودجوها قرار میگیرند.
این ویدئو را ببینید و بیشتر با عمق فاجعه ای که رسانه ملی با چنین دعوت های بررسی نشده ای برای خود می سازد آشنا شوید.
241241
نظر شما