احداث پیست اسکیت با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد ریال در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در اردبیل سه پروژه بزرگ خانه تکنواندو، تالار وزنه‌برداری و پیست اسکیت با اعتبار ۹ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است و امیدواریم شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآانلاین از استان اردبیل، مدیر کل ورزش و جوانان با حضور در دفتر خبرگزاری "خبرآنلاین "ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی 5 مسابقه کشوری در زمینه ورزش های زور خانه ای امید های کشور،وزنه برداری جوانان کشور را میزبانی کردیم.

بهرام آقاخانی با اشاره به میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور اردبیل افزود: استان اردبیل برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رشته وشوو و وزنه برداری بوده است.

وی ادامه داد: دو مسابقه بین المللی کشتی باشگاه های جهان با حضور 12تیم خارجی و سه تیم داخلی ، جام صفویه شطرنج باحضور 10تیم خارجی و استاد بزرگ های شطرنج کشور در تاریخ 10آذر ماه پیش رو داریم.

فونداسیون ورزشگاه تختی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

آقاخانی عنوان کرد: در ورزشگاه تختی سعی داریم ستون‌های را به بهره‌برداری برسانیم و تمام سعی و تلاش بر این است تا هفته دولت سال آینده در پنج طبقه به بهره‌برداری برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به موضوع احداث ورزشگاه طبقاتی تختی تصریح کرد: همانطور که قول افتتاح 12 پروژه را داده بودیم که ازاین میان 3 پروژه افتتاح شده است. دو پروژه در پارس آباد و سه پروژه بزرگ در اردبیل شروع به احداث کرده ایم که می توان به خانه تکواندو،پیست اسکت با اعتبار ریال بالغ بر 9 میلیارد و تالار وزنه برداری اشاره کرد.

برگزاری همایش علمی توسعه ورزش همگانی ۸ آذر ماه

وی با اشاره به اینکه همایش علمی توسعه ورزش همگانی ۸ آذرماه افتتاح می‌شود، بیان کرد: ورزش استان اردبیل یکی از افتخارات کشور است و باید این فرهنگ‌سازی ورزش در بین مردم افزایش یابد.

بهرام آقاخانی

بهرام آقاخانی با بیان عملکرد ورزش و جوانان در شش ماه اول سال 97 در خصوص ورزش همگانی، اظهار داشت: ورزش همگانی از 10 محور مورد ارزیابی قرار گرفته است که می توان به پیاده روی، دوچرخه سواری، کوه روی و کوهپیمایی و برگزاری مسابقات فرهنگی کارکنان اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: در شش ماهه سال امسال 211مورد پیاده روی، هزار و 34 مورد کوه روی و کوهپیمایی، 85 مورد دوچرخه سواری، 4هزارو 788 مورد ورزش صبحگاهی و شامگاهی و 543 جشنواره ورزشی در سطح استان برگزار شده است.

آقاخانی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی" کندیمیز" افزود: این برنامه های ورزشی نه تنها در سطح استان بلکه در تمام شهرستان های استان اردبیل برگزار می شود.

خبرنگار: مینا مرادزاده

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =