۰ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
انتخابی سهل و ممتنع!

بازار پرینترها بازار متنوعی است. انواع و اقسام مدل‌ها، برندها و قیمت‌ها بازاری را به وجود آورده‌اند که موقعیتی سهل و ممتنع برای خریدار به وجود آورده است؛ از یک طرف انتخاب را سخت می‌کند و از طرف دیگر فرصت مقایسه و اتخاذ بهترین تصمیم را فراهم می‌آورد.

اما خرید و فروش پرینتر کارکرده چالش دیگری است که علاوه بر موارد پیش‌گفته، تصمیم را سخت‌تر می‌کند. اگرچه قیمت‌های بسیار مناسب مدل‌های کارکرده وسوسه برانگیز است اما اطمینان خاطر از کیفیت و سالم بودن پرینتر، نکته‌یست که توصیه می‌شود حتما در قبل از اقدام به خرید به آن توجه کنید.

با این مقاله قصد نداریم شما را از خرید پرینتر دست دوم منصرف کنیم بلکه صرفا برآنیم تا واقعیت‌های این تصمیم را تا حدودی برایتان مشخص کنیم. در خرید و فروش پرینتر کارکرده خیالتان از بابت کارتریج ها جمع باشد. چرا که کارتریج یک جز مصرفی  پرینترها است و قابلیت تعویض یا شارژ کارتریج‌ در انواع پرینترها وجود دارند. اما در نهایت ، قبل از خرید هر پرینتر کارکرده‌ای، کیفیت رنگ‌های خروجی، سرعت چاپ هر برگ و وضوح چاپ را از نزدیک مشاهده کنید و تنها به اطلاعات اعلام شده فروشنده بسنده نکنید و همچنین اگر قصد فروش پرینتر خود را دارید، بهتر است با توجه به ظاهر و ویژگی‌های پرینتر، واقعیت‌ها را به خریدار اعلام کنید. برای اینکه در خرید و فروش یک پرینتر کارکرده موفق باشید حتما به سایت دیوار مراجعه کنید.

در سایت دیوار با امکان قابلیت تماس مستقیم با فروشنده اصلی پرینتر کارکرده می‌توانید سوالات خود را در مورد مدت زمان کار پرینتر، تعداد صفحات پرینت گرفته شده و دیگر موارد مورد بررسی قرار دهید. خرید یک پرینتر که مدت زمان زیادی کار کرده است اصلا به شما پیشنهاد نمی‌شود چرا که زمان استفاده طولانی مدت تاثیراتی بر روی کیفیت چاپ پرینترها می‌گذارد. پرینترهای کارکرده را از سایت دیوار می‌توانید از قیمت 50 هزار تومان به بالا تهیه کنید، این که کدام محصول را انتخاب کنید با نیاز شما در ارتباط است. احتمالا اگر قصد خرید یک پرینتر کارکرده را دارید، حتما قیمت محصول نیز در بین گزینه‌های شما از اهمیت برخوردار است. پس وقت بگذارید تا پولتان را در آب نریزید.

در سایت دیوار امکان جستجو برای پرینترهای کارکرده لیزری و جوهر افشان تمام برندهای مطرح از جمله کنون، اچ‌پی، ایپسون و... وجود دارد. همچنین می‌توانید وسایل مورد نیاز از جمله کارتریج را هم از همین طریق خریداری کنید. کنون برند مناسب‌تری از نظر پرینترهای خانگی و کم مصرف است، هر چند که این برند انواع و اقسام مدل‌های پیشرفته را نیز دارد اما برای رفع نیازهای معمول از بین محصولات کنون موارد بهتری می‌توان پیدا کرد. به طور کلی نمی‌توان از خرید یک پرینتر معمولی کارکرده به عنوان یک خرید پر سود یاد کرد و حتی فروش این پرینتر کارکرده هم سود چندانی برای شما نخواهد داشت پس اگر مدل های معمولی را مد نظر دارید توصیه ما این است که سراغ خرید محصولات نو بروید اما برای مدل‌های حرفه‌ای‌تری از جمله مدل LaserJet Professional CP5225n  اچ‌پی که حدود هفت میلیون تومان قیمت دارد، احتمالا خرید 2 میلیونی آن از سایت دیوار به شرط سلامت کالا حتما خرید پر سودی خواهد بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768427