امروز، دوشنبه ۲۲ مرداد، سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردمی درباره‌ اوضاع اقتصادی و معیشتی، شرارت‌های آمریکا و پیشنهاد مذاکره و ... مورد توجه بسیار قرار گرفت. خبرهای بازار ارز، سکه و دلار، از دیگر مطالب پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، این گفته رهبر انقلاب که با فرمول امریکایی مذاکره نمی‌کنیم، بر صدر نشست. نگرانی شدید روزنامه اصول‌گرا از سخنان احتمالی روحانی در مجلس، دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه خبر رسید آمریکا باید بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار به ایران خسارت بدهد.

در سرویس اقتصاد، دلیل توقف عرضه خودروهای داخلی به بازار نگاه کاربران را به خود جلب کرد. جزییات مکالمه خلبان پرواز تهران-یاسوج هم باردیگر داغ‌ دل‌ها را تازه کرد. در ادامه، تداوم بی‌ثباتی در بازار سکه بر نگرانی‌ها افزود.

در سرویس فرهنگ، بستنی خوردن چاوشی با مدیر دفتر موسیقی به مذاق خیلی‌ها خوش آمد و پرویز پرستویی هم از این خواننده حمایت کرد. در ادامه، خبر درگذشت منوچهر عسگری‌نسب باعث تاسف کاربران شد.

در سرویس جامعه، مخاطبان با چهره وزیر احتمالی و جوان وزارت کار آشنا شدند. در ادامه، زنگ خطر طلاق در ۱۰ استان به صدا درآمد. ثبت تصویری ناب از یوزپلنگ در حال انقراض ایرانی هم کمی باعث آسودگی خاطر علاقه‌مندان به محیط زیست شد.

در سرویس بین‌الملل، بسیاری خواستند بدانند نخست‌وزیر عراق چگونه دشمن ایران شد؟ همچنین خبر رسید پسر ترامپ برای بالا بردن محبوبیت پدرش دست به دامن فتوشاپ شده است. سهم ایران در دریای خزر؛ از رویا تا واقعیت، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، پدیده عجیب دکترهای فراری! دیدنی شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =