معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: با نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز، ساختمان‌هایی که دارای انشعابات غیر مجاز هستند، تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهروز ندایی اظهار کرد: طبق قوانین جاری هر ساختمانی که دارای انشعابات غیر مجاز است، باید در اسرع وقت و به شکل مورد انتظاری تعیین تکلیف شود.

وی بر ضرورت جدی گرفتن قوانین مربوط به انشعابات ساختمانی تأکید کرد و افزود: در سالیان اخیر اقدامات بسیار مناسبی را به منظور ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز شاهد بودیم تا با تداوم چنین نظارت‌هایی، میزان انشعابات غیرمجاز تقریبا به صفر برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در سال‌های پیش‌رو توسعه مناسب شهر به عنوان یکی از برنامه‌های مهمی عنوان شده که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود توسط دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود، هر چند در مسیر توسعه موجود نیازمند رعایت جدی قوانین و اصول تعیین شده هستیم.

ندایی با اشاره به اینکه در مسیر توسعه شهر نباید از نقش مهم شهرداری‌ها غافل شد، توضیح داد: این مجموعه طبق قوانین جاری می‌بایست از تمامی فعالیت‌هایی که مغایر با توسعه اصولی شهر باشد مقابله نماید تا با رفع موانع گام‌های ارزنده‌ای برای پیشرفت مناطق مختلف استان برداشته شود.

انشعاب

وی اضافه کرد: بسیاری از تخلفاتی که در انشعاب برق، گاز و آب با آن مواجه هستیم مربوط به نقاط خارج از محدوده شهری بوده که این اقدام علاوه بر غیرقانونی بودن، دارای مخاطرات ایمنی نیز است و با تداوم چنین فعالیت‌هایی احتمال بروز حوادث جانی غیرقابل جبران نیز محتمل به نظر می‌رسد، به همین دلیل علاوه بر توجه مضاعف مسؤولان و نظارت ویژه دستگاه‌های مرتبط نیازمند افزایش مشارکت مردم در خصوص رعایت ساز و کارهای تعیین شده در برخورداری از انشعابات ساحتمان و ساخت و سازهای قانونی هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =