ایسنا نوشت: فرماندار تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در محل مصلی امام خمینی(ره) از آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان در این نمایشگاه خبر داد.

عیسی فرهادی گفت: نمایشگاه کتاب تهران یکی از بزرگترین رخدادهای فرهنگی کشور است که نمونه آن در منطقه وجود ندارد به شکلی که بین ۳ تا ۴ میلیون نفر از این نمایشگاه بازدید می کنند.

وی افزود: برابر توافق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصلی امام خمینی(ره) این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل مصلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه دستگاه های خدمت رسان در برگزاری این نمایشگاه در حال حاضر در آمادگی کامل هستند و این نمایشگاه طبق قرار قبلی ۱۲ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد. همکاری مناسبی بین این دستگاه ها برقرار است و امیدواریم بهتر از سال های گذشته برگزار شود.

استقرار ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی در نمایشگاه کتاب
حمید درخشان نیا رییس سازمان ثبت احوال نیز با بیان اینکه همکاری با بانک شهر و وزارت ارشاد برای پوشش نمایشگاه کتاب را که یک واقعه بزرگ فرهنگی است، به فال نیک می‌گیریم،‌ گفت: در نمایشگاه کتاب نیز ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی مستقر خواهیم کرد و متناسب با استقبال ممکن است تعداد آنها را نیز افزایش دهیم.

پارسایی معاون فناوری سازمان ثبت احوال نیز گفت: بانک شهر یکی از بانک‌هایی است که به پایگاه ثبت احوال متصل است و همکاری نزدیکی با این بانک داریم.

وی با بیان اینکه بنابر تقاضای بانک برای تعریف اعتبار بن کارت‌های نمایشگاه کتاب بر روی کارت ملی هوشمند، استارت کار را زده و در مدت کوتاه به نتیجه رسیدیم، گفت: خوشحالیم که این کارت را در یکی از حوزه‌های پرداخت استفاده می‌کنیم.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =