در روز شنبه اول اردیبهشت، حضور فرمانده ناجا در مجلس برای رفتار مامور گشت ارشاد مهم ترین خبر بود. خبرهای توضیح آذری جهرمی درباره اشتباه لفظی رییس جمهور و پیوستن «علی کوچولو» به من و تو بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، رفتار مامور گشت ارشاد، فرمانده ناجا را به مجلس کشاند پربازدید شد. گزارشی درباره علت ورود سپاه به فعالیت‌های اقتصادی دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. عمر تلگرام تا چند هفته دیگر تمام می‌شود هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، جسد خلبان هواپیمای ترکیه‌ای که سقوط کرد، کجاست؟ از پربازدیدها بود. مخاطبان خواستند بدانند آیا نرخ دلار ۴۲۰۰ پایدارخواهد ماند؟ توضیح آذری‌جهرمی درباره اشتباه لفظی رییس‌جمهور دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، «علی کوچولو»‌ به شبکه «من‌ و تو» پیوست پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر بازداشت بازیگر زن به اتهام همدستی در قاچاق جنسی کلیک کردند. صحبت‌های حمید هیراد در نخستین کنسرتش نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، ظریف از پزشک ایرانی برای دفاع از تاریخ خلیج فارس بازدید زیادی داشت. مخاطبان این سرویس واکنش کیهان به فیلم برخورد گشت ارشاد نیز خواندند. همچنین مطلبی با عنوان دستور توقف پروازهای ایرانی به ۳ شهر ترکیه هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، خبر صعود به کوه نور برای حجاج ممنوع شد پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی هم خواستند بدانند تحولات دینی در عربستان چه نسبتی با ما دارد؟ دیگر پربازدید این سرویس، آیا رهبر کره‌شمالی «شمشیر» را زمین گذاشت؟ بود.

در سرویس ورزش، خبری درباره مربی ایرانی که در خانه می‌نشیند و ماهی ۵۰۰ میلیون حقوق می‌گیرد از پربازدیدها بود. در ادامه کاربران خواستند بدانند دبیر، ساعی، رضازاده، جدیدی و... سر چندرغاز دعوا می‌کنند؟ تیم ملی عربستان کجا، تیم ملی ایران کجا دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، درخواست جالب احمدی‌نژاد از سعیدمرتضوی نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =