استاندار البرز با تاکید بر ضرورت راه اندازی تصفیه خانه در تمامی واحدهای صنعتی استان گفت: با توجه به استقرار برندهای ملی شکلات در البرز درخواست برگزاری میز ملی شکلات کشور مطرح می شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر محمدعلی نجفی در حاشیه افتتاح تصفیه خانه شرکت فرمند شکلات و بازدید از این مجموعه با حضور در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید این شرکت را یکی از واحدهای نمونه کشور و منطقه دانست و افزود: پویایی و شادابی تولیدکننده و کارکنان این شرکت بسیار مشهود است.

وی با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه این شرکت و رعایت الزامات زیست محیطی و بهره برداری از پساب ادامه داد: این اقدام شایسته با حدود یک میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفت ولی نتایج آن بسیار حائز اهمیت است.

نجفی گفت: حفاظت از محیط زیست و بهره برداری صحیح از ذخایر آب استان در کنار رونق تولید و اشتغال در استان، مورد تاکید بوده است.

وی افزود: بخشی از واحدهای صنعتی استان فاقد تصفیه خانه صنعتی هستند از این رو ضرورت دارد که با توجه به اهمیت این امر، نسبت به راه اندازی تصفیه خانه در اسرع وقت اقدام کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه رخوت و بی انگیزگی در عرصه تولید، ادامه فعالیت را غیرممکن می کند اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی گفت: برای ترخیص مواد اولیه شرکت فرمند شکلات، طی تماس تلفنی با مسئول مربوطه، تدابیر لازم برای همراهی هر چه بیشتر، اندیشیده شد.

استاندار البرز با بیان اینکه بدنبال شعار و وعده نیستیم بلکه جهادی وارد میدان رفع موانع تولید خواهیم شد افزود: مشکلات و موانع تولیدکنندگان نیازمند راه کارهای موثر در جهت تسهیل است، که اکنون این عزم و اراده در مسئولان ملی و استانی وجود دارد.

وی با تاکید بر اهمیت حفاظت از سلامت مردم خاطرنشان کرد: محصولات این واحد تولیدی در محیطی پاکیزه و با تجهیزات بروز دنیا و بهره برداری از بهترین مواد اولیه، تهیه می شود.

نجفی با اشاره به اینکه هزار و ۴۰۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول بکار هستند، گفت: با تولیدات این واحد، به طور قطع نیازی به واردات کالای مشابه نیست از این رو ضرورت دارد که مسئولان دستگاه های ذیربط در جهت جلوگیری از واردات این نوع محصول با اهتمام ویژه ای اقدام کنند.

در این نشست مدیرعامل شرکت فرمند شکلات، ضمن خرسندی از پیگیری استاندار البرز برای حل موانع این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر حدود هزار و ۴۰۰ نفر در این واحد مشغول بکار هستند که در فاز توسعه ۲۰۰ نفر به جمع شاغلان اضافه خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =