نفلین سینیت محرک توسعه شهرستان سراب خواهد بود /  انعقاد قراردادعملیاتی با کانادا

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به انعقاد قرارداد عملیاتی پروژه نفلین سینیت با یک شرکت کانادایی گفت: قرارداد اجرایی آن تا پایان اردیبهشت به پایان رسیده و پروژه وارد فاز اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، جمشید انصاری در جمع اعضای شورای اداری شهرستان سراب ابراز امیدواری کرد، سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان‌شرقی موجب رفع مشکلات استان شده و نقش قابل توجهی در حل معضلات شهرستان سراب ایفا کند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، قول مساعد داد تا به عنوان نماینده دولت درخواست‌های مردم و مسئولان شهرستان سراب را در هیات دولت و در جمع اعضای دولت پیگیری کند.

وی افزود: بدون تعارف تمام مواردی که از سوی مسئولان سراب درخواست شده، نیازمند منابع مالی است و بودجه عمومی کشور نیز مبلغی مشخص بوده که کفاف هزینه‌های کل کشور را نمی‌دهد، به عنوان نمونه همین پروژه نفلین سینیت به تنهایی نیازمند یک دهم بودجه عمومی کشور است.

انصاری تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی، نباید تمام درخواست‌های شهرستانی را عمومی کرد چرا که همه درخواست‌ها قابل اجرا نیست و کارها باید براساس اولویت انجام گیرد.

معاون رئیس جمهور درادامه با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور اذعان داشت: تکمیل این پروژه‌ها نیازمند ۶۰۰ هزار میلیارد تومان است که معادل ۱۵ سال بودجه عمرانی کشور بوده و در این میان هنر مدیران، اولویت‌بندی درست پروژه‌ها برای رسیدن به توسعه است.

رئیس سازمان استخدامی کشور با اشاره به پروژه عظیم نفلین سینیت در سراب گفت: این پروژه می‌تواند یک محرک توسعه برای شهرستان و استان باشد و درآمدهای حاصل از آن نظیر درآمدهای مالیاتی، می‌تواند سایر مشکلات شهرستانی را مرتفع کرده و مشکل اشتغال را به کل رفع کند.

وی در ادامه با اشاره به انعقاد قرارداد عملیاتی پروژه نفلین سینیت با یک شرکت کانادایی، ابراز امیدواری کرد، قرارداد اجرایی آن تا پایان اردیبهشت به پایان رسیده و پروژه وارد فاز اجرایی شود.

انصاری ادامه داد: در صورت تامین منابع مالی، این پروژه در مدت ۳۸ تا ۴۰ ماه قابل بهره‌برداری است که امید است در دولت فعلی پروژه به جایی برسد که موجب امیدواری مردم سراب شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =