راهیابی ۲ اثر از تولیدات رادیو جهان‌بین به مسابقه رادیویی تلویزیونی ای‌بی‌یو

دو اثر رادیویی از تولیدات صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری به مسابقه اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه (ABU) راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان :در بخش مستند نمایشی برنامه «جواهر ایل» به تهیه کنندگی زهرا اردستانی و در بخش چشم انداز برنامه «کِرکِرَک شُووَندی، هر چی دارید بِوَندید» به تهیه کنندگی فاطمه رفیعی، هر دو از تولیدات رادیو جهان بین به جشنواره رادیویی تلویزیونی ABU راه پیدا کردند.

مستند «جواهر ایل» به موضوع معرفی نژاد اسب دره شوری از اسب های اصیل استان می پردازد و در برنامه رادیویی «کِرکِرَک شُووندی، هر چی دارید بِوَندید» یکی از سنت های قدیمی شب عید بین نوجوانان و پسر بچه ها که هنوز در شهر جونقان استان چهارمحال و بختیاری رایج است، معرفی می شود.

مسابقه اتحاديه راديو و تلويزيون های ABU از معتبرترين رقابت ها در صنعت راديو و تلويزيون در منطقه آسيا و اقيانوسيه است و همزمان با تأسيس مجمع عمومي اتحاديه راديو تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه در سال ۱۹۶۴ فعاليت خود را آغاز كرده است. هدف از اين مسابقه حمايت، تشويق و ارتقای توليد برنامه هاي راديویی و تلويزيوني كشورهاي عضو اين اتحاديه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =