ایرنا نوشت؛ رئیس هیات فوتبال استان قم با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم گفت: هیات فوتبال سال گذشته کارهای اجرایی تیم صبا را انجام داده و بعد از پایان لیگ دسته یک، دیگر هیچ مسئولیت و تعهدی در قبال این تیم ندارد و مسئولان باید در مورد سرنوشت این تیم تصمیم بگیرند.

کریم بهرامی با اعلام مطلب فوق، گفت: اگر مسئولان هم از هیات فوتبال بخواهند مانند سال قبل، تیم صبا را تحویل بگیرد، این کار را نخواهیم کرد، ضمن اینکه سال قبل، تیم تحویل ما نبود بلکه چون بر زمین مانده بود، ما آن را بلند کردیم تا در مسابقات شرکت کند.
وی ادامه داد: هیات فوتبال هیچ بدهی از بابت یک سال فعالیت تیم صبای قم در لیگ دسته یک ندارد و بدهی های قبلی باشگاه که مربوط به لیگ برتر می باشد نیز ارتباطی با این هیات ندارد.
رئیس هیات فوتبال قم خاطرنشان کرد: کار کردن در فوتبال در این شرایط سخت است و گویا به معنای خیانت تعبیر می شود، به همین دلیل دیگر قصد انجام از خودگذشتگی در قبال صبا را مانند سال گذشته نداریم.
بهرامی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از شهریورماه سال جاری آغاز می شود باید تکلیف این تیم از سوی مسئولان مشخص گردد.
تیم فوتبال صبای قم سال 1395 از لیگ برتر به لیگ دسته یک و سال 96 نیز از دسته یک به دسته دوم کشور سقوط کرد. این تیم سال قبل در اختیار هیات فوتبال قم بود و تا پایان فصل هشت سرمربی را انتخاب و برکنار کرد.
تیم صبا امسال باید در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور داشته باشد و پیش بینی می شود، وضعیت این تیم مانند لیگ دسته یک نیز آشفته و نابسامان باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =