۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

سرانجام رفت، مردی که باید زودتر از این حرف‌ها می‌رفت تا دلشوره‌های هواداران استقلال به این حد نرسد، سرانجام خیال خودش و باشگاه و وزارت را راحت کرد و رفت.

سیدرضا افتخاری به اندازه خودش و شاید هم بیشتر از توانش برای استقلال زحمت کشید، اما اهلیت استقلال و شناخت کافی برای اداره استقلال را نداشت و کاش اصرار به ماندن نمی‌کرد.

خوب یا بد، کم یا زیاد، حالا افتخاری رفته است و استقلال با مدیرانی جدید به راهش ادامه می‌دهد، مدیرانی که وزارت ورزش تصمیم گرفته از هیئت مدیره فعلی وارد کابینه باشگاه شوند تا کمبود وقت به پیکره مجموعه آبی آسیب نزند و همان‌ها که در هیئت‌مدیره بودند و با زیر و بم استقلال آشنایی دارند، فعالیت‌های باشگاه را زیرنظر بگیرند.

همین که وزیر تغییرات را به بعد از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی موکول کرد، نشان می‌دهد نگاه اولیه این بود که رفت‌وآمد مدیران به استقلال آسیب نزند. این نگاه قابل تحسین است، اما کاش افتخاری زودتر به این جمع‌بندی می‌رسید که استقلال نیاز به فکر و انرژی تازه دارد.

حالا استقلال است و امیرحسین فتحی و راهی که باید بهتر از قبل طی شود، استقلال است و هزار کار ناتمام و برآورده کردن توقع هوادارانی که پای عشق‌شان می‌ایستند، اما حوصله مدیران منفعل را ندارند. در استقلال باید سریع و صحیح تصمیم گرفت و صحیح‌تر و سریع‌تر به اجرا رسید، البته بدون بند فسخ و تبصره‌هایی که دوستان مُد کردند و با آن روی اعصاب هواداران رفتند.

* این یادداشت در ستون حرف‌آخر پنج‌شنبه ۲۸ تیر روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =