مهر نوشت: رئیس سازمان توسعه تجارت گفت:تا زمانی که مجوز ثبت سفارش همراه با سود بازرگانی، میزان تعرفه ها و اینکه واردات چه مدل از خودروها و با چه برندی مجاز است، اعلام نشود، ثبت سفارش انجام نخواهد شد.

مجتبی خسروتاج، در پاسخ به این پرسش که سامانه ثبت سفارش خودرو باز شده و بیش از ۲۰ مدل خودرو در آن برای ثبت سفارش ارایه شده است گفت: سامانه ثبت سفارش باز نشده است بلکه ما فقط در سایت ثبت سفارش خودرو بصورت آزمایشی اعلام کرده ایم که چه نوع خودروهایی می تواند وارد شود.

وی ادامه داد: البته تا زمانی که مجوز ثبت سفارش همراه با سود بازرگانی، میزان تعرفه ها و اینکه واردات چه مدل از خودروها و با چه برندی مجاز است اعلام نشود ثبت سفارش انجام نخواهد شد.

خسروتاج در پاسخ به این پرسش که برخی فعالان حوزه واردات خودرو به نقل از وزیر صنعت از ابلاغ مجوز و دستورالعمل ثبت سفارش خودرو تا امروز خبر داده اند گفت: خودم در جلسه با وزیر حضور داشتم، وزیر اعلام کرده به زودی و طی این روزها مجوز ثبت سفارش صادر و سایت ثبت سفارش باز خواهد شد، این برداشت نادرست از طرف برخی حاضران در جلسه بود که زمان اعلام شده را به امروز نسبت داده اند.

این مقام مسوول افزود: در یکی دو روز آینده به محض دریافت دستورالعمل جدید تعرفه های واردات خودرو، سایت ثبتارش را برای ثبت سفارش باز خواهیم کرد.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    23 0
    انشالله همتون با هم نیست و نابود بشید.
  • سام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    4 0
    به امید خدا این ظلم و جور به ملت گریبان شماهارو میگیره