میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مستقر شد

میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در راستای ارتقای سلامت اداری و تسریع در روند رسیدگی به درخواست های مردمی استقرار یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه  استان مازندران مدیر توسعه و منابع ، پاسخگویی سریع به مراجعان و حذف مراحل غیر ضروری در روند رسیدگی به درخواست های مردمی از اولویت های اجرایی این اداره کل برشمرد.
محمود ذوالفقاری مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه در میز خدمت باید از موازی کاری پرهیز شده و به دبیرخانه جدید تبدیل نشود افزود : پاسخگویی و تسهیل امور مردم باید کارکرد اصلی میز خدمت باشد و افراد باکفایت و مسلط در میز خدمت پاسخگوی مردم باشد . وی افزود افراد صبور ، خدمتگزار و آگاه باید در میز خدمت استقرار یابند تا تکریم مردم را قدر بدانند . مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران خاطرنشان ساخت باید امید و اعتماد را در فضای اداری توسعه دهیم و با تکریم ارباب رجوع و تسریع در پیگیری امور مردم امید را در جامعه تقویت کنیم و موجب دلگرمی و شادی این مردم ولایت مدار باشیم .
مدیر توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان ، تکریم و تجلیل ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در ادارات را از اهداف راه اندازی میز خدمت عنوان نمود.
محمود ذوالفقاری یادآور شد: همکاران در شهرستانها و اداره کل تلاش نمایند تا شاهد یک رفتار صمیمی ، سالم و عدالت محور در جهت خرسندی و رضایت مندی مردم باشیم .
ذوالفقاری بر آموزش نیروهای مستقر در میزخدمت تاکید کرد و افزود شان ما خدمت به مردم است و باید با خدمتگذاری صادقانه موجب امید آفرینی و تقویت روحیه ی نشاط و شادابی در جامعه باشیم .
گفتنی است میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با استقرار نیروهای آموزشی و بهره گیری از تجهیزات و امکانات و فناوری اطلاعات خدمات لازم را به مراجعان ارائه خواهد نمود .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =