کاندیدای تصدی شهرداری کرج: به اصرار برخی دوستان آمده‌ام

علی ترکاشوند کاندیدای تصدی شهرداری کرج در هفتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گفت: نه دوره گذشته و نه در این دوره اشتیاقی برای قبول مسئولیت ندارم و تنها به خواست و اصرار برخی دوستان در جمع ۴ کاندیدای تصدی شهرداری کرج حضور پیدا کردم

به گزارش خبر آنلاین ، وی در تشریح برنامه های خود به تبیین چشم انداز 20 ساله و پنج ساله شهر کرج اشاره کرد و افزود: در دوران حضور در شهرداری کرج همواره به دنبال پیدا کردن فرصت ها برای رفع تهدیدها بودیم.

ترکاشوند اضافه کرد: کرج شهری مشارکت پذیر است و این یکی از نقاط قوتِ شهر به شمار می رود، مشارکتِ مردم با شهرداری در ارایه خدمات قدرت بزرگی است که این نهاد خدمت رسان دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی بر مبنای درآمد-هزینه است، عنوان کرد: نباید به دنبال تولید خدمات باشیم، تولید خدمات هزینه بر است و ما باید از خدمات تولید شده استفاده کنیم.

شهردار اسبق کرج ، در ابتدا با اشاره به رشد صعودی جمعیت کرج و مهاجر پذیر بودن آن، گفت: توجه به نیازها در کنار افزایش جمعیت باید مورد توجه قرار گیرد.

وهمچنین بهره گیری از توان بخش خصوصی در مدیریت مطلوب شهر که همراه با درآمد باشد را امری موثر در کاهش هزینه های جاری دانست و ادامه داد: به عنوان مثال مشارکت شهرداری با ساخت هایپر استار نمونه ای از این اقدام است که پارکینگی ایجاد شد و شهرداری بدون صرف هزینه، درآمد زایی کرد.

ترکاشوند از جمله اقدامات انجام شده در زمان مدیریتش به توسعه کلان فضای سبز، توسعه ورزش همگانی، بهره گیری از گونه های گیاهی مقاوم با هدف کاهش مصرف آب، هوشمندسازی ۷۵ درصدی شهر، تهیه اطلس فرهنگی و تکمیل پروژه های نا تمام در مدت زمان کوتاه اشاره کرد.

کاندیدای تصدی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه پروژه های نیمه تمام باید با سرعت تکمیل و به بهره برداری برسند، عنوان کرد: هزینه ها در حال افزایش است و فضای نامناسب بصری و خدماتی شهروندان را رنج می دهد بر همین اساس باید در سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های نیمه کاره تلاش کرد.

بعد از ارایه برنامه ها، از سوی حسین محمدی و فرج الله ایلیات سوالاتی در خصوص حمل و نقل عمومی، کاهش هزینه های جاری و چگونگی برخورد با افزایش نیروی شهرداری و همچنین بانک شهر پرسیده شد که ترکاشوند به آن ها پاسخ داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =