تولید محصولات ضدخشکی پوست «پرونایس» در داروسازی دکتر جهانگیر

محصولات ضدخشکی پوست با برند پرونایس توسط شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، تولید شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، قائم مقام و مسول فنی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با اعلام این خبر به خبر آنلاین گفت: کرم های نرم کننده پرونایس حاوی « اوسرین و اوره» در شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر تولید و وارد بازار شده است.

دکتر« مونا جهانگیر» افزود: کرم های نرم کننده« اوره و اوسرین پرونایس» در 3 نوع 3درصد ، 5درصد و 10 درصد برای تامین رطوبت لازم برای پوست های مختلف ، تولید شده است.

وی ادامه داد: کرم نرم کننده حاوی اوسرین و اوره 10% برای محافظت از پوست های خشک، حساس و آسیب دیده و همچنین کاهش اگـزمای پوست دست، پـا و بدن، اگزمای اتوپیک و پسوریازیس ساخته و وارد بازار شده است.

قائم مقام شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر اظهار کرد: حفظ رطوبت و نرمی پوست به مدت طولانی و نفوذپذیری بالا و جذب سریع و فاقد پارابن بودن از مهم ترین ویژگی های کرم های اوسرین « پرونایس» است.
دکتر جهانگیر گفت: کرم اوسرین اوره 10% و %5 پرونایس به واسطه وجود اوره كه به طور طبيعي به عنوان يك نرم كننده و رطوبت رسان در پوست سالم همه افراد وجود دارد، نـرمي و لطافت پـوست را به آن برگردانده، سلول هاي مرده را از بين مي برد و پوستي صاف و نرم را به ارمغان مي آورد.

وی افزود: همچنین این کرم در درمان هر گونه خشکی متوسط تا شدیـد پوست،اگزمای اتوپیـک، پسوریازیس و اکتیوز نیز به کار می رود.

وی ادامه داد: کرم نرم کننده اوسرین و اوره %3 پرونایس نیز برای محافظت از پوست های خشک، حساس و آسیب دیده و به ویژه پوست« کودکان» مناسب است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =