۰ نفر
۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

مهر نوشت: مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که اگر تحریم های فعلی منجر به تغییری در ایران نشود، واشنگتن به سراغ گزینه های دیگری برای فشار بر جمهوری اسلامی می رود.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی با اشاره به تحریم های کشورش علیه ایران گفت: بولتون که با فاکس نیوز گفتگو می کرد در ادامه مدعی شد: فکر می کنیم که تلاش ایران برای تحمیل اراده خود بر کشورهای منطقه خاورمیانه را مختل کرده ایم. فکر می کنیم تحریم های جدیدی که از نوامبر آغاز می شوند منجر به ایجاد تغییرات اقتصادی و سیاسی در ایران شوند و این آن چیزی است که ما می خواهیم.

خشم بولتون از دادگاه بین‌اللملی کیفری

وی افزود: ما خواستار تغییر گسترده در رفتار ایران هستیم. اگر ایران به موجب این تحریم ها رفتار خود را تغییر ندهد با پیامدهای بیشتری مواجه می شود چون ما به سراغ گزینه های دیگری برای تحریم می رویم. یک راه دیگر برای وارد کردن فشار حداکثری به ایران.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 3
    بولتون نمی داند که تمام فشارها فقط بر گرده ملت بدبخت و بیچاره و به خاک سیاه نشسته ایرانی وارد می شود و هیچ اثری بر انهایی که مخاطب راستین او و وزیر خارجه و ترامپ و مجموعه دولت امریکا هست وارد نخواهد شد. ملت دیر یا زود ناگزیر است فکری به حال خود کند چون هیچ کس به فکر زندگی متلاشی شده و معیشت ویران شده ما نیست همچون ونزوئلا و زیمبابوه در راهی هستیم که پایانی بس تیره و تاریک دارد ولی به ظاهر برای کسی مهم نیست. یاد حرفهای اخیر ایت الله جوادی املی بیفتیم و عجیب اینکه ایشان و سایر حضرات کاملا" سکوت پیشه کرده اند چرایش را خدا می داند و بس ...