در روز جمعه ششم مهر اخباری درباره خط‌ونشان علم‌الهدی برای تصویب‌کنندگان اف‌ای‌تی‌اف، بدرقه شریف‌ترین و نجیب‌ترین مرد سینمای ایران با مارش نظامی و واکنش ایران به شوی مضحک نتانیاهو در سازمان ملل مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، خبری که نماینده مجلس درباره  تغییرات زیادی در هیات دولت داد در صدر اخبار نشست. پشت‌ِ پرده‌نشینان پیامک‌های تهدیدآمیز چه کسانی هستند؟ هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران خط‌ونشان علم‌الهدی برای تصویب‌کنندگان اف‌ای‌تی‌اف را هم خواندند.

در سرویس اقتصاد، طلا برای سقوط آماده می‌شود خواندنی شد. با متقاضیان ارز گران چه باید کرد؟ دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. مخاطبان همچنین خواستند بدانند پولدارترین روستای جهان کجاست؟

در سرویس فرهنگ، خبر درگذشت یک هنرمند پیشکسوت در فقر و نداری توجه کاربران زیادی را جلب کرد. بدرقه شریف‌ترین و نجیب‌ترین مرد سینمای ایران با مارش نظامی نیز کلیک زیادی خورد. در ادامه کاربران گزارشی با تیتر باران کوثری و نوید محمدزاده؛ رقیبان سرسخت را خواندند.

در سرویس جامعه، فرود وحشتناک هواپیما با ۴۷ سرنشین در آب‌های اقیانوس آرام مورد توجه قرار گرفت. توضیحات وزیر نیرو درباره انتقال آب خزر به فلات مرکزی دیگر پربیننده این سرویس بود. اعتماد به نفس ندارید؟ این ۱۳ راهکار را حتما بخوانید! هم دیده شد.

در سرویس بین‌الملل، نقل قولی از نتانیاهو با عنوان ایران تاسیسات هسته‌ای مخفی دارد خبر پربازدیدی شد. ایران به شوی مضحک نتانیاهو در سازمان ملل واکنش نشان داد دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. تصاویری از ادامه دیدارهای ظریف در نیویورک با مقامات مختلف نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، تصویری تلخ برای پرسپولیسی‌ها توجه کاربران را در پی داشت. کاری که برانکو دوست داشت و شفر انجامش داد! دیگر پرکلیک این سرویس بود. صحبت‌های فغانی پس از قضاوت دربی با عنوان داور خارجی بیاورند بهتر است هم بیننده زیادی داشت.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =