در روز چهارشنبه ۱۱مهر، اخباری درباره ارسال پیامک‌های عجیب برای نمایندگان مجلس، خبر بد محسن چاوشی برای طرفدارانش و تحقیر دلار با آگهی عجیب میوه‌فروشی مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، ماجرای پیامک‌های‌عجیبی که برای نمایندگان فرستاده شد در صدر اخبار نشست. کاربران همچنین خواستند بدانند ماجرای تشنج امروز مجلس چه بود؟ خبر جهانگیری از کاهش نرخ ارز در روزهای آینده نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، آخرین قیمت طلا، سکه و ارز یک روز پس از طوفان توجه کاربران را در پی داشت. سقوط قیمت دلار چه تاثیری بر بازار مسکن دارد؟ دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. مخاطبان همچنین آگهی‌های عجیب و غریب برای فروش خودرو در فضای مجازی را خواندند.

در سرویس فرهنگ، خبر جریمه سنگین بازیگر زن سرشناس برای قانون‌شکنی توجه کاربران زیادی را جلب کرد. چند درصد از مردم نماز می‌خوانند؟ نیز کلیک زیادی خورد. در ادامه کاربران خبر بد محسن چاوشی برای طرفدارانش را خواندند. 

در سرویس جامعه، تحقیر دلار با آگهی عجیب میوه‌فروشی عنوان خبر پربازدیدی بود. در ادامه حرف‌های آدم‌هایی که پشت در سفارت‌خانه‌های آلمان و ترکیه صف کشیده‌اند تا از کشور مهاجرت کنند هم مورد توجه قرار گرفت. فوت یک خریدار دلار به خاطر شنیدن خبر سقوط نرخ‌ها نیز کاربران را متاثر کرد.

در سرویس بین‌الملل، دیوان لاهه به نفع ایران علیه آمریکا حکم داد و برخی تحریم‌ها لغو شد خبر پرکلیکی شد. خانم محافظ شخصی رئیس جمهور لیتوانی سوژه شبکه های اجتماعی دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت. اولین پیام عبدالمهدی به العبادی دیگر پربازدید این سرویس شد.

در سرویس ورزش، خبری که پرسپولیسی‌ها را خوشحال می‌کند پربازدیدترین خبر بود. تصویر شادی خانوادگی گلزن پرسپولیس در قطر دیگر پرکلیک این سرویس بود. نگران پرسپولیس هستم، به شدت! هم بیننده زیادی داشت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =