در روز دوشنبه ۱۶ مهر، اخباری درباره پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس، قیمت انواع لاستیک پژو، ماجرای ناراحتی رضا گلزار و خرید نفت هند از ایران بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس را این فرد می‌فرستاد در صدر اخبار نشست. کاربران همچنین وقتی کیهان در یک تناقض گیر می کند را خواندند. طعنه محمود صادقی به مخالفان اف‌ای‌تی‌اف نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، مشتری دلار ۹ هزار تومانی که بانک‌ها می‌خرند چه کسانی هستند؟ پربازدیدترین خبر شد. همچنین قیمت انواع لاستیک پژو در بازار نظرها را به خود جلب کرد. کاربران همچنین روی روند افزایشی قیمت سکه و طلا کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، گلزار از چه ناراحت است؟‌ مردم از چه دلخورند؟ توجه کاربران زیادی را جلب کرد. گفتگوی جنجالی داریوش ارجمند با علی ضیا نیز کلیک زیادی خورد. در ادامه کاربران هنرمند جوان در تصادف با موتور کشته شد را خواندند.

در سرویس جامعه، نامه زیرخاکی از خاوری، متهم اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی بیننده زیادی داشت. در ادامه رتبه‌های برتر کنکور سال‌های گذشته چه می‌کنند؟ هم مورد توجه قرار گرفت. در روز چند تخم مرغ بخوریم؟ نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، هند از ایران نفت می‌خرد خبر پرکلیکی شد. تاجیکستان برخی گروه‌های مقاومت را در فهرست تروریستی اف‌ای‌تی‌اف قرار داد دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت. اردوغان درباره این قتل فجیع سکوت را شکست دیگر پربازدید این سرویس شد.

در سرویس ورزش، بغداد بونجاح از بازی پرسپولیس محروم می‌شود! خبر امیدوارکننده ای بود که توجه کاربران پرسپولیسی را جلب کرد. شوخی انگلیسی‌ها با پنالتی آقای ریاض دیگر پرکلیک این سرویس بود. در مسجد سلیمان یک استقلالی دیگر هم غیر از حسین حسینی قهر کرد هم بیننده زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =