۰ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: «یوسف ظفر» رئیس کمیسیون ملی امنیت غذایی پاکستان و مدیر شورای پژوهش‌های کشاورزی این کشور اعلام کرد در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار موش در ساختمان مجلس ملی و محل اقامت نمایندگان وجود دارد.

به گزارش روزنامه دنیا،  وی در نشست کمیسیون ملی امنیت غذایی پاکستان گفت: به درخواست برخی از نمایندگان مجلس ملی، براساس تحقیقاتی که در مورد تعداد موش‌های ساختمان مجلس انجام شد بیش از ۵۰ هزار موش در این ساختمان وجود دارد.

وی گفت: افزود متاسفانه موش‌های زیادی در اتاق‌های مختلف ساختمان مجلس ملی و حتی در رستوران‌های آن وجود دارند. تا زمانی که محل اصلی موش‌ها شناسایی و نابود نشود، نمی‌توان با این معضل مقابله کرد.

این مقام پاکستانی گفت: ما به شهرداری اسلام آباد پیشنهاد کرده ایم یک واحد ویژه برای نابودی موش‌ها در اسلام آباد ایجاد کند. تعداد موش‌ها در شهر اسلام آباد، بیش از چندین میلیون است و این امر تهدید بهداشتی برای ساکنان این شهر است.

«فوزیه حمید» نماینده مجلس ملی هم در این نشست گفت: من چندین موش در محل اقامت خود در حاشیه ساختمان مجلس ملی مشاهده کرده ام.

پیش از این برخی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان از وجود موش در صحن علنی مجلس شکایت کرده بودند. یکی از نمایندگان زن حتی مدعی شده که موش پای وی را گاز گرفته است. پس از افزایش شکایات، «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان به دبیرخانه مجلس ملی دستور داد هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری کند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =