شاپ اینتکس | نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران

تشک بادی اصلی اینتکس که در انواع مختلف با اندازه های یک نفره و دو نفره به صورت کاملا استاندارد و طبی در کارخانه بزرگ اینتکس تولید می‌شوند که می‌توان به صورت دائم در منزل یا ویلا و محل کار استفاده کرد .

این محصول بادی اورجینال بسیار کم حجم و سبک بوده که به راحتی قابلیت جا به جایی را دارد . شرکت بزرگ اینتکس در سالهای گذشته توانسته است رتبه اول را در تولید محصولات بادی در بازار های جهانی کسب نماید و تا به امروز هیچ رقیبی نتوانسته است محصولاتی با این کیفیت و دوام بالا تولید نماید . تشک بادی اینتکس با بدنه پی وی سی و روکش مخمل یا برزنت ساخته می‌شود و هر کدام از این مدل تشک ها استفاده های خاص خود را نسبت به سلیقه های متفاوت دارد .

 


استخر بادی اصلی اینتکس با طراحی های جدید روز دنیا با بهترین دستگاه های مجهز در کارخانه آمریکایی اینتکس تولید می‌شوند ‌که از نظر کیفیت و دوام کالا در رده بهترین های این کمپانی بزرگ قرار می‌گیرند . تنوع بالا , اورجینال بودن محصول , مختلف بودن مدل های متنوع استخر های بادی اینتکس , قیمت ارزان , طول عمر زیاد , شیک بودن و جذابیت بالا برای بزرگسالان و کودکان , ساخته شده با استاندارد های روز دنیا و داشتن نشان CE اروپا , قابلیت استفاده در مکان های کوچک و بزرگ , تولید در اشکال مستطیل دایره , بیضی , شش ضلعی , طرح دار , سرسره دار , آبپاش و سرسره دار , در رنگ های مختلف تولید می‌شوند . 

توجه داشته باشید که استخر بادی اینتکس نسبت به اشیاء تیز و برنده حساس می‌باشند و باعث سوراخ شدن و در برخی موارد باعث پارگی شده و باد آن کاملا تخلیه میشود که البته در این مورد جای نگرانی نیست چرا که میتوان با چسب تعمیر استخر های بادی قسمت صدمه دیده را ترمیم کرد . برای خرید و مشاوره با همکاران ما در نمایندگی محصولات بادی اورجینال تماس حاصل فرمایید.

 

استخر پیش ساخته اصلی اینتکس که از پر فروش‌ترین محصولات آماده اینتکس می‌باشد که با کمبود جا و فضای کافی برای احداث استخر بتنی بهترین گزینه می‌باشد چرا که از نظر قیمت بسیار ارزان و به صرفه بوده که در صورت نیاز می‌توان به راحتی و در زمان کمی استخر را جا به جا کرد .

یکی دیگر از خصوصیات این محصول اورجینال و باکیفیت نوع طراحی و ساخت آن است که با جنس بدنه پی وی سی با الیاف ابریشم به صورت تار و پود که بر روی آن پی وی سی ضخیم پرس شده ساخته شده است . از استخر پیش ساخته اورجینال اینتکس می‌توان به عنوان استخر آماده شنا , استخر پرتابل پرورش ماهی , استخر شنا و تفریحات آب , استخر ذخیره آب کشاورزی و گلخانه ها, استخر آب درمانی بیماران استفاده نمود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761490