برگزاری اردوی تیم ملی کشتی جوانان ناشنوایان کشور در خرم آباد

اردوی تیم ملی کشتی جوانان ناشنوایان کشور در سالن شهید توکل مصطفی زاده سازمان آموزش و پرورش استان در حال برگزاریست

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان کشور دراین زمینه گفت: با توجه انتخاب بابک اسدی از همشهریان خرم آبادی به عنوان رییس انجمن کشتی کشور و شناخت ایشان از استعدادهای ورزشکاران لرستان  و نیز حمایت های مصطفی کریمی رییس فدراسیون ناشنوانان که از پیشکسوتان و مدیران سابق استان هستند،این توفیق را پیدا کردیم که اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده نوجوانان و جوانان را در خرم آباد برگزار کنیم.

عبداله عزیز پور افزود: در این تیم فعلا در مرحله اول شناسایی نیروها و تخمین دقیق تعداد کشتی گیران در نظر گرفته شده است و با توجه به مسابقات رده جوانان و نوجوانان و احتمال بالا رفتن شاخصه سن و وزن این ظرفیت ها در حال برنامه ریزی هستیم.

وی ادامه داد: شناسایی کشتی گیران تا حدودی انجام شده و سازمان آموزش و پرورش استان نیز همکاری مطلوبی در زمینه تامین خوابگاه و سالن ورزش داشته است که در این فرصت از مسئولان این سازمان تشکر می کنیم .

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان کشور گفت: این تیم جمعا شامل31 کشتی گیر  می باشد که چندین نفر بومی استان و و تعداد دیگری غیربومی هستند و این اردو  از تاریخ 20 اسفند آغاز شده و تا 25 بهمن ماه ادامه داد.

عزیز پور اعلام کرد: کادر فنی تیم نوجوانان شامل 3 نفر، جوانان 3 نفر و طالب نعمت پور هم به عنوان مدیر فنی کل کشتی فرنگی ناشنوایان فعالیت دارد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان کشور در پایان از زحمات بابک اسدی رییس انجمن کشتی ناشنوایان کشور. مصطفی کریمی رییس فدراسیون و عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان استان بابت تعامل و همکاری در برگزاری اردو تیم ملی در خرم اباد تشکر ویژه نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =