معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ماه های قبل مقدمات ایجاد بزرگترین فضای سبز ایران در مساحت ۲۰۰ هزار هکتار در تبریز آغاز شده است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، صادق نجفی در همایش بزرگداشت صنعتگر خیر آقای مقیمی گفت: حضور مسئولان آذربایجانی در سطح کشور برای ما افتخار است و اگر کاری باشد برای کل ایران انجام می‌دهیم چرا که ارادت خاصی نسبت به وطن مادری خود داریم.
نجفی ضمن اشاره به اینکه آقای مقیمی شخصیت بزرگی دارند و همیشه در سخنرانی ها در خصوص این مرد کرده‌ام، اظهارداشت: اگر کار‌ جهادی و موثر در مسائل اقتصادی می‌خواهیم باید مثل آقای مقیمی کار‌کرد چرا که وی هرچه دارد در اختیار ایران قرار داده است.
وی ضمن تاکید بر اینکه امروز ایران نیار به موضوع کار و اشتغال و کارآفرینی دارد، گفت: در اغلب موارد، سر منشا هر کار خیر در استان آقای مقیمی است.
نجفی ادامه داد: علاوه بر تندیس آقای مقیمی باید برای تمامی بزرگان و کارآفرینان تندیس درست کنیم تا جوانان این افراد را ببیند و بشناسند.
وی با اشاره به فعالیت کمپین درختکاری در تبریز گفت: به همت آقای پزشکیان و نمایندگان استان ظرف یک ماه آینده بزرگترین فضای سبز کشور با مساحت ۲۰۰ هکتار درخت کاری در شهرک شماره ۴ وادی رحمت تبریز آغاز می شود.
نجفی همچنین از شروع احداث اولین شهر صنعتی ایران در مساحتی بالغ بر هزار و ۸۰۰ هکتار در تبریز خبر داد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =