آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم

خبرگزاری رضوی نوشت: با حضور تولیت حرم حضرت معصومه(س) ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم افتتاح شد.

مراسم افتتاح ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در محل مجتمع ناشران قم، با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، سیدمهدی صادقی استاندار قم، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، برگزار شد.

سید موسی حسینی کاشانی،‌مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم با بیان این که در این دوره از نمایشگاه در مجموع بیش از ۱۶۰ غرفه با احتساب واحدهای مستقر در مجتمع ناشران حضور دارند، اظهار داشت: آخرین دستاوردهای قرآنی موسسات دینی و فرهنگی استان در زمینه هایی چون کتاب، محصولات هنری با موضوع قرآن و عترت و نیز نرم افزارهای قرآنی تولیدی استان در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم علامه مندان قرار می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان این که این نمایشگاه با همکاری مجتمع ناشران ، تعاونی و اتحادیه ناشران استان دایر است، گفت: در این دوره از نمایشگاه به طور خاص به بخش کودک و نوجوان توجه ویژه ای شده و تلاش بر این است که با شیوه های جذاب و بازی های فکری و حرکتی و نیز بخش علوم و نجوم، این طیف سنی با مباحث قرآنی و دینی به خوبی آشنا شوند.

حسینی کاشانی افزود: در کنار غرفه های قرآنی و دینی و ناشران مطرح، امسال ۱۲ غرفه هنری نیز با حضور هنرمندان خوشنویسی و هنرهای تجسمی در نمایشگاه فعال است و علاقه مندان به طور زنده می توانند شاهد هنرنمایی هنرمندان این عرصه ها باشند.

خاطرنشان می شود ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم، تا ۱۲خرداد(مصادف با ۱۷رمضان) از ساعت ٢١:٣٠ تا ٢ بامداد در مجتمع ناشران قم پذیرای بازدیدکنندگان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =