۰ نفر
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تور استانبول چرا محبوب‌ترین است ؟

در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد بازدید کنندگان خارجی به استانبول در هشت ماه اول سال جاری 10.8 درصد افزایش یافت و طبق گفته وزیرفرهنگ و گردشگری ترکیه: این سال تا کنون 6.95 میلیون گردشگر خارجی از ترکیه بازدید کرده اند.

بیشتر گردشگران به استانبول از آلمان (656،428 نفر) و سپس ایران (526،084 نفر) و عربستان سعودی (413،273 نفر) آمدند.بازسازی صنعت  گردشگری برای ترکیه بسیار مهم است .

به گفته وزارت فرهنگ و گردشگری، تعداد مسافران خارجی که در سال 2017 به ترکیه وارد می شوند، 38.6 میلیون نفر بوده است، در حالی که گردش گردشگری صنعت گردشگری در همان سال 26 میلیارد دلار بود.

رشد صنعت گردشگری ترکیه در سال های اخیر بالاتر از میانگین جهانی بوده است و سهم مستقیم صنعت در کسری حساب جاری در سال 2017 36 درصد بود.

آنتالیا ترجیح می دهد شهر در ترکیه بر اساس تعداد بازدید کنندگان خارجی ورودی است. آنتالیا 25 درصد از گردشگران خارجی در سال 2017 را بازدید کرده است و بیش از 500 هتل 4 ستاره و 5 ستاره در مرکز آن و شهرهای اطراف آن مانند کمر، بلک و کاش دارد.

تعدادی از زنجیره های هتل و گروه های ترکیه از سال 2001 تاکنون دو برابر شده است و تاکنون 165 نفر به دست آمده است. تعداد هتل ها در این 165 زنجیر ترکیه بالغ بر 824 می شود. علاوه بر این، 82 درصد از هتل های زنجیره ای و گروهی در داخل کشور دارند، 15 درصد از آنها متعلق به خارجی است، در حالی که 3 درصد از آنها دارای شرکای داخلی و خارجی هستند.

ترکیه دارای 7،200 کیلومتر خط ساحلی است و رتبه دوم را در سطح جهان دارد تنها اسپانیا دارای رتبه اول در این زمینه است

از نظر پتانسیل گردشگری ترکیه در میان هفت کشور برتر جهان قرار دارد

منطقه بلک به عنوان مهمترین مقصد گلف در ترکیه، یکی از محبوب ترین مراکز گردشگری در جهان با 15 زمین گلف، ظرفیت 50 هزار و 2 میلیون گردشگر است. علاوه بر این، بلک در سال 2008 توسط انجمن بین المللی اپراتورهای تور گلف (IAGTO) بهترین مقصد گلف در اروپا نامگذاری شد.

بر اساس اخبار  گردشگری 2017، Forbes Travel دارای 10 شهر با بیشترین بازدید در جهان است که استانبول در رتبه ششم قرار دارد.

استانبول یک مقصد رویایی است،  که در مرز اروپا قرار دارد وبا اتصال دو قاره، سرگذشتی از تاریخ، فرهنگ، رنگ ها و عطر ها را پنهان می کند. معماری، غذا، همه چیز در استانبول یک جنبه زیبای خاص خود را به همرا دارد  شهری پرهیاهو  که  هرگز متوقف نمی شود، اما زمانی که شما نیاز به یک استراحت  و دوری از همه این زندگی پر حرارت دارید، همیشه یک باغ زیبا، یک خانه چای کوچک یا یک مسجد وجود دارد که در آنجا می توانید نفسی تازه کنید و استراحت کنید .

اگر به دنبال بهترین مناطق برای اقامت در استانبول هستید؟ راهنمای ما را بررسی کنید!

بسیاری از مردم این اندیشه را دارند که ترکیه به دلیل مذهب و فرهنگ مسلمان، یک کشور دوستانه نیست. اما حقیقت این است: هنگامی که تعصب خود را کنار بگذارید  خواهید دید که زیبایی ترکیه و مردم آن را  چقدر هیجان انگیز و دوست داشتنی است . و هرچه بیشتر از آن بدانید ، عشقتان به استانبول هم بیشتر می شود .

 اگر برای اولین بار به استانبول میروید توصیه میکنم حداقل 5 روز در استانبول بمانید تا بتوانید از زیبایی های باستانی و مدرن این شهر زیبا لذت ببرید . و اگر بخواهید در اطرف استانبول هم چرخی بزنید حداقل نیاز به یک تعطیلات 10 روزه دارید .

استانبول بزرگ و زیبا ست  است این شهر همانند سایر سرمایه های اروپایی است، با این حال ترکیه اگر بخواهید مقاصد گردشگری در ترکیه را با مناطق اروپایی مقایسه کنید قطعا تمام هزینه بسیار بهینه تر خواهد بود و در مجموع صرف هزینه بیسار پایین تری خواهید داشت . باداشتن یک  برنامه ریزی خوب برای سفر، مطمئنا از سفر خود بسیار لذت خواهید برد .

به علاوه اگر قصر سفر به استانبول و یا تور آنتالیا را دارید میتوانید با تور ارزان استانبول ,تور تخفیف دار استانبول ,تور استانبول چارتری و تور های تخفیف دار که در زمان های خاص ارائه می شوند تور مقرون به صرفه تری خریداری نمایید .

 استانبول

تمام چیزی که در اولین سفرتان به استانبول و تور استانبول نیاز خواهید داشت :

»ورود و خروج از استانبول

»مسائل مربوط به ویزا و مهاجرت

»در کجای  استانبول بمانید

»در استانبول چه باید بکنید؟

»چگونه به اطراف استانبول بروید

»خوردن و نوشیدن در استانبول

»بهترین فصل برای بازدید از استانبول

»آنچه در استانبول اجتناب ناپذیر است

شما می توانید با استفاده از اتوبوس، قطار، قایق یا پرواز به استانبول سفر کنید، بهترین گزینه به جایی که از آن می آید، بستگی دارد. اغلب هواپیما ها  به مقصد فرودگاه آتاتورک خواهند بود .

استانبول

اگر شما در جستجوی برخی از تجربه های منحصر به فرد هستید می توانید با قطار به استانبول سفر کنید

»مسائل مربوط به ویزا و مهاجرت

هرگاه قصد سفر به کشور دیگری هستید حتما درباره ویزا و اسناد مورد نیاز برای عبور از مرز تحقیق کنید و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید . دولت ترکیه سال گذشته سیاست های ویزای خود را تغییر داد و در حال حاضر بسیاری از گردشگران که قبلا مجبور به درخواست ویزا شده بودند در سفارت ترکیه می تواتند آن را به صورت آنلاین و ساده تر انجام دهند. در وب سایت اطلاعات ویزای ترکیه می توانید تمام قوانین، هزینه ها و نحوه دریافت ویزای خود را پس از ورود بررسی کنید.

»اقامت در کجایی استانبول بهتر است ؟

استانبول پر از هتل ها، خوابگاه ها، خانه های مهمان و آپارتمان ها است. از اقامت ارزان تا مکان های  واقعا گران. قطعا شما به یک جست و جوی حرفه ای برای یافتن مکانی اقامتی خوب با توجه به هزینه ای که میخواهید صرف کنید نیازخواهید داشت .

سایت های مفید متعددی مانند First Choice وجود دارد که می تواند زندگی شما را در هنگام رزرو یک اتاق لوکس یا یک هتل ارزان در استانبول آسان کند. گاهی اوقات می توانید  تور های ارزان و  مقرون به صرفه را به استانبولپیدا کنید. مناطق زیبای استانبول عبارتند از: سلطان مهد، بیوگلو و تاکسیم. همه آنها توسط رستوران ها، غذاهای خیابانی احاطه شده و مکان های امن برای اقامت هستند.

هتل‌هایی که ما توصیه می کنیم:

سبز زندگی آپارتمانی

هتل Seraglio

آدا هتل استانبول

گالاتما ملین

 هتل بعد مجاور Pera

ژرژ هتل گالاتا

برخی از بهترین هتلها در منطقه Taksim:

 Dreamers B & B

اتاق های مسافرتی تاکسی

سوئیت Nuru Ziya

استانبول

»در استانبول چه باید بکنید؟

استانبول جاذبه های گردشگری زیادی دارد، از ویرانه های باستانی، کاخ ها، مسجد معروف دنیا، میله های نجاری و مغازه های بی پایان در بازار بزرگ. و برای دیدن آنها به زمان و انرژی بالای نیاز دارید که بتوانید همه آنها را ببینید . برای کمک به سازماندهی اولین سفرتان  به استانبول اینجا فهرستی از مکانهایی است که نباید از به هیچ وجه از دست بدهید را نوشته ایم .

مسجد آبی

مسجد سلطان احمد

مسجد سلیمانیه

قصر توپکاپی

جزایر پرنس

تنگه پرنس

پارک گلخانه

حمام خرم سلطان

قصر دلما باغچه

خیابان استقلال

بازار بزرگ

آب انبار باسیلیکا

برج گاتالا

کلیسای چواری استانبول

میدان اسب دوانی یا هیپودروم

موزه باستان شناسی

مسجد رستم پاشا

بازار ادویه استانبول

قلعه یدیکوله استانبول

موزه پرا استانبول

زمان سفر به استانبول و سفر به استانبول در چه فصلی بهتر است ؟

فصل بهار

بهار استانبول به طور کلی در اواسط آوریل شروع می شود. آب و هوا در طول روز گرم می شود و در شب به آرامی خنک می شود، در حالیکه بارش باران خیلی کم است. شما می توانید دمای متوسط ​​بین 18 C (65 F) و 27 C (81 F) را انتظار داشته باشید.

یکی دیگر از مزایای بازدید از استانبول در بهار این است که می توانید شاهد زیبایی بی نظیر طبیعت  باشید در بهار این شهر زنده تر می شود با باز شدن شکوفه ها و لاله های معروف

تابستان

تابستان، از اواسط ژوئیه تا اواسط سپتامبر، گرم و اغلب مرطوب است. میانگین میانگین روزانه در حدود 28 درجه سانتیگراد (80 درجه فارنهایت) است و به ویژه در ماه های اوت بیش از 30 درجه سانتیگراد است 82 F).

در حالی که اکثر استانبیت ها از گرمای تابستان فرار می کنند و برای جزایر یا سمت سواحل می روند، ماه های تابستان تعداد زیادی از گردشگران را می بینند. انتظار می رود صف های طولانی و تدابیر لازم برای محافظت خود را از خورشید (و تهویه مطبوع شاهد باشید

پاییز خزان

پاییز تا پایان اکتبر، گاهی اوقات تا اواسط نوامبر ادامه دارد. درجه حرارت 23 C یا 70 F است،! یک روز می تواند گرم و خشک باشد، در حالی که روز بعد ممکن است بسیار خنک باشد 15 C یا 60 F با باران های کوتاه اما شدید

در مجموع، همراه با بهار، فصل مورد علاقه من برای بازدید از استانبول است.

زمستان

به طور کلی، زمستان سرد است و دمای متوسط ​​روزانه بین 8 C (48 F) و 12 C (54 F) است. بارش برف کم  است، اما اغلب باران می آید.

پیشنهاد گشت نوید برای مسافرت و تور زمستانی مناطق گرم مثل همراهی با تور دبی است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781427