مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طرح تولید پوشاک با هدف اشتغالزایی بزودی در روستاهای این استان عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی نظری شیخ‌احمد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: راه اندازی بخش پوشاک در روستا های این استان در قالب کارگاه‌های کوچک و متوسط با یک هزار و 370 فرصت شغلی و 668 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 9 درصد مد نظر قرارگرفته است.

وی گفت: بانک کشاورزی در حال امضای قرارداد عاملیت با صنایع کوچک است و به محض نهایی شدن مراحل اولیه برای اجرای طرح شروع می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: پنج استان کشور در این طرح به عنوان پایلوت تولید پوشاک در نظر گرفته شده که در صورت تحقق شاهد رونق تولید و اشتغال در روستاها خواهیم بود.

نظری شیخ احمد تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید حمایت و پشتیبانی از طرح ‌های صنعتی و تولیدی و اشتغالزایی افراد جویای کار مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه رونق ‌بخشی به تولیدات داخلی با جدیت و اهتمام ویژه پیگیری می شود.

وی بیان کرد:امسال برای اشتغالزایی در شهرک های و نواحی صنعتی استان جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با هدف کاهش نرخ بیکاری برنامه ریزی شده و تاکنون هم چندین نفر برای سرمایه‌گذاری در این شهرک ها اعلام آمادگی کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =