بازدید سرزده استاندار لرستان از سالن ورزشی شهدای فلک‌الدین خرم‌آباد

استاندار و هیئت همراه از سالن ورزشی شهدای فلک الدین خرم اباد بازدید سرزده داشت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،استاندار لرستان گفت: این پروژه کارخوبی است که دریک منطقه آسیب پذیر به همت همکاران اداره کل ورزش و جوانان لرستان انجام گرفته است .

دکتر خادمی بااشاره به اینکه دراین منطقه ورزشکاران خوبی دررشته کبدی وجود دارد که درسطح ملی وجهانی مطرح هستند گفت: توسعه ورزش در مناطق حاشیه شهر و آسیب پذیر از اولویت های ورزشی دولت است.

دکتر خادمی همچنین بااشاره به اینکه این سالن بیشتربا هدف تامین‌نیازهای این ورزشکاران ساخته شده است گفت: باتوجه به قولی که پیمانکارداده است ظرف حداکثر یکماه آینده به بهره برداری خواهدرسید.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: سالن ورزشی شهدای فلک الدین خرم اباد با زیربنای 730 متر مربع یکی از مهمترین پروژه های مناطق اسیب پذیر استان ا ست که با هدف ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی برای منطقه فلک الدین برنامه ریزی شد.

علی یاور عزیزپور گفت: عملیات اجرایی این طرح در اواخر سال 95 آغاز شد ولی به علت تخصیص پایین پیشرفت چندانی نداشت که خوشبختانه در سال 96اعتبار مناسبی برای ان در نظر گرفته شد و این پروژه در نیمه دوم سال 96 با تزریق اعتبارمناسب فعالیت جدی خودرا آغاز کرده و هم اکنون پیشرفت مناسبی دارد و ان شالله در هفته دولت یکی از پروزه های افتتاحی دستگاه ورزش و جوانان خواهدبود.

لازم به ذکر است: اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه از ابتدا تا پایان کار، مبلغی معادل یک میلیارد و 400 میلیون تومان می باشد.

23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =