وزیر علوم به سمنان می‌آید/ افتتاح طرح‌های مختلف با حضور دکتر غلامی در دانشگاه سمنان

رئیس دانشگاه سمنان گفت : درصورت فراهم شدن شرایط ، دکتر منصور غلامی برای افتتاح چند طرح عمرانی دانشگاه سمنان در هفته دولت به سمنان سفر می کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر مسعود نصیری زرندی با اعلام این خبرافزود: افتتاح ساختمان دانشکده های ریاضی و مهندسی عمران و همچنین کتابخانه مرکزی ومرکزاسناد دانشگاه سمنان از جمله برنامه های دکتر غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان است.

مسعود نصیری زرندی

رئیس دانشگاه سمنان به طرح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه اشاره کرد و گفت : ساخت این مجموعه از سال 1387 آغاز و در سال 1397 عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده است .

دکتر نصیری افزود : این کتابخانه با زیر بنای چهار هزار و 830 متر مربع احداث شده و شامل 14 اتاق اداری ، یک سالن مطالعه برادران ، یک سالن مطالعه خواهران ، یک سایت کامپیوتر و یک سالن همایش هاست .

وی فاز نخست دانشکده مهندسی عمران را دیگر طرحی برشمرد که با حضور وزیر علوم در این دانشگاه افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه سمنان گفت : ساخت این دانشکده از سال 1388 آغاز و فاز نخست آن در سال 1397 به اتمام رسیده و در مجموع دارای 10 هزار متر مربع زیر بنا است .

دکتر نصیری ادامه داد : این ساختمان دارای چهار بلوک مجزا است که بلوکهای آموزشی و اداری آن در فاز اول به بهره برداری رسیده که بلوک آموزشی آن شامل 17 کلاس درس ، پنج آزمایشگاه ، چهار سالن مطالعه و دو اتاق دفاعیه است .

بلوک اداری این طرح هم شامل 31 اتاق و بلوک اساتید که دارای پیشرفت 90 درصدی است دارای 25 اتاق است .

برای احداث فاز اول این دانشکده تا کنون حدود 159 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی همچنین به دیگر پروژه قابل افتتاح در سفر وزیر علوم اشاره کرد و گفت : دانشکده ریاضی ، آمار و علوم کامپیوتر هم دیگر طرحی است که ساخت آن در سال 1393 آغاز و در سال 1397 به اتمام رسیده است .

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه برای احداث این دانشکده تا کنون حدود 5/49 میلیارد ریال هزینه شده تصریح کرد : این ساختمان دارای زیر بنای سه هزار و 82 متر مربع بوده کاربری آن آموزشی است که دارای شش کلاس درس، دو سایت کامپیوتر ، 37 اتاق اساتید و 14 اتاق اداری است .

رئیس دانشگاه سمنان تصریح کرد:نشست با واحدهای فناور ، شرکت در شورای دانشگاه وهئیت ممیزه ، دیدار با خانواده شهید پازوکی ونیز افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فن آوری واحد های مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاه سمنان از دیگر برنامه های سفر مقام عالی وزارت علوم تحقیقات وفناوری در دانشگاه سمنان خواهد بود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =