۵۶ خبرنگار و عکاس خبری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را پوشش می دهند

دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از پوشش خبری این جشنواره توسط رسانه های داخلی و خارجی خبر داد و گفت: ۵۶ خبرنگار و عکاس خبری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را پوشش می دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از مریوان؛جلال قلعه شاخانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران و تصویربرداران 6 شبکه خارجی، خبرنگاران و عکاسان رسانه های سراسری، خبرنگاران استانی و شهرستانی در پوشش لحظه به لحظه اخبار سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان همکاری می کنند.

وی تعداد خبرنگاران و عکاسان خبری را 56 نفر اعلام کرد و افزود: خبرگزاری تیمای انگلستان، خبرگزاری شین هوای چین، تلویزیون روسیه، تلویزیون هلال ترکیه و تلویزیون های سپیده، پیام و گه لی کوردستان از اقلیم کردستان عراق 6 شبکه تلویزیونی خارجی هستند که اخبار و رویدادهای سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خبابانی مریوان را پوشش دهند.

قلعه شاخانی خاطر نشان کرد: شبکه تلویزیونی استان کردستان، واحد تولید و خبر صدا و سیما، سایت خبری هنر آنلاین و خبرنگاران خبرگزاری های سراسری و مطبوعات استانی نیز جهت پوشش خبری هرچه بیشتر این رویداد بزرگ هنری در مریوان حضور دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =