یک کارشناس مسائل بین الملل معتقد است که به طور کلی حضور در این مجمع جهانی به نفع ایران است. نمایندۀ پیشین ایران در ژنو می‌گوید: نیویورک در ایام مجمع عمومی نقش تالار گفتگو در سطح سران جهان را دارد.

محمدعلی خرم کارشناس روابط بین الملل در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره اهمیت و حضور رئیس جمهور در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد گفت: «نیویورک در ایام مجمع عمومی نقش تالار گفتگو در سطح سران جهان را دارد لذا حضور رئیس جمهور در این تالار بنفع ایران و زدودن ایران هراسی میباشد.»

 



خرم دربارۀ تاثیر این سازمان در پیشبرد اهداف سیاست خارجی کشورمان گفت: «اهمیت سازمان در پیشبرد سیاست خارجی کشورمان: امروزه روابط چندجانبه اهمیت بیشتری نسبت به روابط دوجانبه دارد زیرا از طریق روابط با سازمانهای بین المللی و روابط چند جانبه میتوان روابط دوجانبه را هم تحت الشعاع و ارتقاء قرار داد.»

خرم با اشاره به حواشی سازمان ملل و دیدار دو جانبه بیان کرد: « دیدارهای دوجانبه با سران جهان به دکتر روحانی فرصت میدهد یارگیری نموده، نیات خود را به اطلاع سران کشورها برساند و از مقاصد و برنامه های آنان آگاه شود که در برنامه ریزی سیاست خارجی بکار ببرد.»

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام TR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    1 0
    ایشون که فعلا دقدقه مردم فلسطین،لبنان، سوریه، اعراق، یمن ، بحرین و...... دارند وقت کرد کمی هم در مورد کشوری بنام ایران صحبت کند