۰ نفر
۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه دبیران علمی سی‌ و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد را به عنوان دبیر علمی سی و ششمین دوره جایزه «کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد. 

در حکم صالحی به حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد آمده است: 

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه‌های علمی- پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته‌ای در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز ایفا نماید.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درحکمی احمدعلی حیدری را به عنوان دبیر علمی بیست و ششمین دوره «جایزه جهانی کتاب سال» منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به احمدعلی حیدری نیز آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه‌های علمی- پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند  متعال و بهره گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته ای در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز ایفا نماید.»

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =