تقدیر معاون استاندار از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان در جریان بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاههای پلدختر از خدمات و تلاش های شرکت آبفار لرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، گودرز امیری درجریان افتتاح طرح آبرسانی به روستای داداگلاب شهرستان پلدختر گفت: خدمات آبفار لرستان موجب رشد و توسعه مناطق محروم و روستایی استان می شود.

وی تصریح کرد: خدمات این شرکت در روستاها و در زمینه آبرسانی روستایی موجب سکونت روستاییان در مناطق روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها شده است.

وی اضافه کرد: این شرکت با تلاش های شبانه روزی خود موجب رضایتمندی جمعیت بالای روستایی در استان شده که این مهم مورد تایید مدیران ارشد استان بوده و قابل تقدیر است.

عملکرد قابل قبول شرکت آبفار از سوی مسئولین

نماینده مردم پلدختر و ملاوی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرکت آبفار لرستان با خدمات خود موجب توسعه و آبادانی روستاها شده است.

سید حمید شاهرخی افزود: طرح های آبرسانی این شرکت در روستاهای استان و بخصوص جنوب استان و شهرستان پلدختر موجب رضایتمندی مردم شده و مردم از خدمات این شرکت رضایت دارند.

معاون استاندار و نماینده مردم

وی با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: خدمات رسانی به جامعه روستایی و رضایتمندی آنان از خدمات دولتمردان موجب رشد و توسعه کشور و استان می شود.

وی اضافه کرد: مردم جنوب استان نیز به دلیل خشکسالی و کم آبی و گرمای بی سابقه با مشکلات بیشتری مواجه هستند که خدمات این شرکت در روستاهای شهرستان پلدختر موجب سکونت روستاییان در روستاهای خود شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان نیز طرح آبرسانی به روستای دادگلاب شهرستان پلدختر را از جمله طرح های مهم در زمینه آبرسانی به مناطق محروم استان دانست.

رفع مشکل آبرسانی 122 نفر از روستا

مهندس علیرضا کاکاوند افزود: این منطقه به دلیل مهاجرت روستاییان و عشایر از جمعیت ثابتی برخوردار نبوده اما اجرای این طرح زمینه آبرسانی به جمعیت ۱۲۲ نفری این روستا را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال و با لوله گذاری به طول دو هزار و ۷۰۰ متر به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح، ایجاد راه دسترسی به طول ۱۵۰ متر، ساخت دو مخزن به حجم ۵۰ متر مکعب از چشمه با آبدهی ۲ لیتر بر ثانیه عملیاتی و اجرایی شده است.

تاکید بر خرید انشعاب و پرداخت آب بها از سوی مردم

وی پرداخت آب بها از سوی مشترکین را ضامن ارائه خدمات بیشتر به جامعه روستایی استان دانست و گفت: مردم با خرید انشعاب و پرداخت آب بهای خود می توانند ما را در ارائه خدمات بیشتر به روستاییان یاری رسانند.

روستای داداگلاب در شرق شهرستان پلدختر در جنوب استان لرستان واقع شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =