نصرت الله لطفی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که همه ما در برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یک آزمون الهی قرار داریم، یادآور شد: مسولان برنامه های سالگرد انقلاب را به چشم وظیفه ای دینی و انقلابی بنگرند. ‎

به گزارش خبرآنلاین استان مازندران، نصرت الله لطفی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که همه ما در برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یک آزمون الهی قرار داریم، یادآور شد: باید با تمام وجود باور کنیم که شرایط حاضر؛ حساس ترین شرایط است و علیرغم همه سیاه نمایی هایی که از سوی دشمنان و اذناب آنان صورت می گیرد، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند، موثر و ماندگار است.

لطفی با بیان این که نظام سلطه با محوریت امریکا پس از درک ناکارآمدی همه توطئه هایش بر علیه انقلاب اسلامی، به رویکردهای اخیر متوسل شد، خاطرنشان کرد: نظام سرمایه داری معتقد است که تنها مکتبی که می تواند قدرت استعمار را در هم شکند مکتب اسلام است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این که امروز ما در یک جنگ تمام عیار قرار داریم و دشمن با یک جنگ هوشمندانه و ترکیبی و اعمال فشارهای روانی، اقتصادی و عملی قصد دارد نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و برای تحقق این نقشه، دست به هرسیاه نمایی می زند، افزود: دشمنان اذعان دارند که علیرغم هزینه های چند هزار میلیارد دلاری، هیچ توفیقی برای سد کردن در برابر نفوذ جمهوری اسلامی در غرب آسیا نداشته اند و بهمین دلیل با انواع توطئه ها سعی دارند مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

وی با بیان این که دشمن با جنگ نرم و عملیات روانی قصد دارد مردم را به خیابان ها بکشاند، گفت: برگزاری شکوهمند جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی وظیفه ای دینی و انقلابی است و نباید به عنوان یک ماموریت اداری و سازمانی به آن نگریسته شود.

لطفی با تاکید بر این که همه باید ید واحد باشیم و انسجام ملت و دولت را در دستور کار قرار دهیم، چرا که امروز کیان نظام و انقلاب در برابر یک جنگ ترکیبی ناجوانمردانه قرار گرفته است، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با افتخار به گذشته و نگاه به آینده از ماموریت های اصلی ستاد راهبری است.

وی با اشاره به این که دستاوردهای انقلاب اسلامی بی بدیل است، اظهار داشت: تبیین و ارایه کارنامه چهل ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات؛ منطقی، مستدل و باورپذیر باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این که 80 درصد جمعیت فعلی کشور در زمان پیروزی انقلاب هنوز متولد نشده بودند، یادآور شد: کارآمدی نظام، مسایل انقلاب، آرمان ها و مبارزات مردم ایران اسلامی برای نسل های پس از انقلاب باید بدرستی بازگو و تبیین شود.

لطفی با اشاره به این که هیچ یک از دستاوردهای انقلاب با اقدامات گذشته قابل مقایسه نیست و متاسفانه این دستاوردها بدرستی بیان نشده است، افزود: عده ای ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند و درک صحیحی از مسایل ندارند. صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی، رسالتی همگانی است.

در آغاز این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین یوسف پور، رییس شوریا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و دبیر سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران، گزارشی از برنامه و اقدامات این ستاد ارایه نمود.

شورای هماهنگی تبلیغات

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =