انتشار اثر تازه‌ای از نوشین شعبانی

«کارآگاه پادی» عنوان اثری ماجراجویانه به قلم نوشین شعبانی است که با تصویرگری سام سلماسی راهی بازار کتاب کودک و نوجوان شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کتاب داستان خرسی به نام کارآگاه پادی است که در دل یک جنگل به حل و فصل مسایل بحرانی و معمایی می پردازد .. در این کتاب خوانندگان با موضوعی محیط زیستی نیز درگیر می شوند. این کتاب ساختاری معمایی دارد و به زبان طنز به طرح مساله می پردازد.

در بخشی از کتاب «کارآگاه پادی» می خوانیم:«اتوبوس از تنها خیابان ماشوان گذشت و به جاده ی جنگلی رسید. پادی خرسه منتظر فرصت بود و چشم از راننده فش فشو برنمی داشت. سنجاب ها با دلهره نگاه می کردند. فش فشو تند تند دماغش را بالا می کشید و حواسش به پادی خرسه نبود. نزدیک بلوط بزرگ، سنجاب قرمز بزرگ پرید بالای صندلی . هر پنجاه سنجاب از او تقلید کردند.»

نوشین شعبانی حدود 20 سال است که برای کودکان می‌نویسد . «همسایه های تازه»، «آفرین به دردونه دختر یکی یکدونه»، «سی گل و کبوتر دعا»، «هدیه ای برای دوست»،«جوجه های ناز پرحنا» برخی از آثار این نویسنده اند.

«کارآگاه پادی» پیشتر به مرحله  دوم جشنواره ی «پرنده ی آبی» نیز راه یافته است. این کتاب 18 هزارتومان قیمت دارد و مناسب گروه سنی 10 تا 14 است.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =