تیم‌های ملی والیبال چین و ایران در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف هم رفتند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال، تیم های ملی چین و ایران به مصاف هم رفتند. این دیدار از ساعت 16 امروز در سالن اوفا آره نای روسیه آغاز شد و در نهایت با برد مقتدرانه ایران همراه شد تا ملی‌پوش‌ها برای دیدار با برزیل روحیه بگیرند. 

ست اول؛ ایران 25-چین 19؛ 
کولاکویچ تیمش را در این دیدار با ترکیب سعید معروف، سامان فائزی، علی شفیعی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، امیر غفور و مهدی مرندی به زمین فرستاد. چین بازی را بهتر آغاز کرد و 3 امتیاز از ایران پیش افتاد اما در ادامه بازی خوب بازیکنان کولاکویچ و به ویژه سرعت زن های ایران، شرایط را تغییر داد و باعث شد ایران از حریفش پیش بیفتد به گونه ای که وقت استراحت دوم را با نتیجه 16-13 به نفع خود خاتمه داد. در ادامه ست اول هم برتری ایران حفظ شد و در نهایت قرمز پوشان ایران موفق شدند با نتیجه 25-19 ست را به نفع خود خاتمه دهند.

ست دوم؛ ایران 25 -چین 20؛ 
در ست دوم ایران به چین فرصت نفس کشیدن نداد و از همان ابتدا با قدرت بازی را آغاز کرد. دریافت های مناسب در دفاع عقب زمین ایران باعث شد تا تیم کشورمان 3 بر صفر پیش بیفتد و فاصله خوبی با حریف ایجاد کند.رائول لوزانو سرمربی سابق تیم ایران که حالا هدایت چینی ها را بر عهده دارد از عملکرد شاگردانش اصلا راضی نبود و بسیار عصبانی به نظر می رسید اما کولاکویچ در کمال آرامش با بازیکنانش صحبت می کرد. ایران وقت استراحت فنی دوم را هم با نتیجه 16-8 به نفع خود خاتمه داد. در ادامه کولاکویچ فرصت بازی را در اختیار بازیکنانی مثل شریفی و شفیعی و وادی قرار داد و همین باعث شد تا چینی ها کمی فاصله را کاهش دهند. در نهایت ست دوم با برتری 25-20 ایران به پایان رسید.

ست سوم؛ ایران 25 - چین 15؛ 
ست سوم با برتری چین آغاز شد و همین امر سبب شد تا ایگور کولاکویچ خیلی زود در خواست وقت استراحت کند. پس از این وقفه، ایران خود را پیدا کرد توانست با سرعت به بازی برگردد و اختلاف را جبران کند. دفاع روی تور ایران بدون نقص ظاهر شد و دریافت های خوب عقب زمین فرصت های متعددی را برای حمله فراهم می کرد. ایران یک بار دیگر توانست اختلاف قابل قبولی را با حریف چشم بادامی اش ایجاد کند و وقت استراحت دوم را 16-10 به نفع خود خاتمه داد. در ادامه فرصت به جوان تر های تیم رسید تا جایگزین ستاره هایی نظیر سعید معروف و امیر غفور شوند. در نهایت شاگردان کولاکویچ موفق شدند با نتیجه 25-15 ست سوم را به نفع خود خاتمه دهند و در مجموع با حساب 3-0 در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال به پیروزی برسند. 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =