ابراز رضایت استاندار از ستاد اجرایی خدمات سفر استان

استاندار لرستان در نخستین جلسه کارگروه گردشگری سال 1397 استان ضمن تقدیر از دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: اتفاقات خوب ایام نوروز در استان حاصل تعامل مطلوب دستگاههای دولتی بود بطوریکه با امکانات حداقلی و کمبود زیرساخت ها بیشترین بهره وری را داشته ایم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان لرستان با اشاره به اینکه بایستی از فضای رقابتی به فضای همگرایی حرکت کنیم ادامه داد: تعامل مسئولان و مردم در کنار هم میتواند در ارتقا جایگاه لرستان در بحث گردشگری نقش موثری را ایفا کند.

استاندار لرستان با انتقاد از تعطیلی بازار شهرهای استان در ایام نوروز تصریح کرد: تعطیلی بازار در این ایام موجب عدم خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروی شده بود که در این مورد مردم باید آمادگی حضور گردشگر را داشته و از این فرصت برای کسب درآمد استفاده کرد.

دکتر خادمی با بیان اینکه مجموع برآیند اقدامات انجام شده باعث رشد قابل توجه تعداد مسافران نوروزی هم از لحاظ بازدید و هم از حیث اقامت شده است افزود: استقبال و حضور بی سابقه مسافران نوروزی در استان مسئولیت ما را سنگین تر کرده و بایستی از الان برای سال آینده آماده شده وامکانات را افزایش دهیم .
استاندار لرستان با اشاره به مستندسازی اقدامات انجام شده در ایام نوروز برای شناسایی نقاط قوت و ضعف ها بیان کرد: فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر فقط مختص ایام نوروز نباشد و به صورت دایمی فعالیت کند.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان هم ضمن تقدیر از دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: در ایام نوروز شاهد رشد 36درصدی اقامت مسافران و 46درصدی بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد بوده ایم.

مهندس سید امین قاسمی اظهار داشت : در بازه زمانی 27 اسنفد ماه 96 تا 17فروردین ماه 1397 در سطح استان 14 نوروزگاه و 20 بازارچه صنایع دستی برپا شد که از حیث بازدید از نوروزگاههای استان و فروش محصولات صنایع دستی افزایش 60 و 49 درصدی را شاهد بوده ایم.

در این جلسه فرماندار خرم آباد، مدیر کل بازرسی استانداری ، ابراهیمی مشاور استاندار و بازرس ویژه استانداری در خدمات سفر، رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان به ارائه گزارش در خصوص عملکرد دستگاههای عضوستاد پرداختند.

همچنین در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس توسط استاندار ، از برخی مدیران و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان لرستان قدردانی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =