استاندار لرستان طی پیامی روز پاسدار ، روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، متن این پیام بدین شرح است؛ در تاریخ پر گهر دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین گردیده است.
روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.
پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که ثمره آن، امنیت و آرامش امروز است. رشادتهای دلاور مردان و شیر زنانی که با نثار جسم و جان خود ، از این آب و خاک دفاع کردند و جانبازان، این اسطوره های ایثار و فداکاری که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در راه حفظ ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از آرمانهای انقلاب و کیان اسلامی از جان خود گذشته و در مقابل دشمنان اسلام قد علم کرده و جنگیدند.
اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار استان لرستان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

سید موسی خادمی
استاندار لرستان

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =