لیست ۱۲۰ نفره تیم امید برای بازی‌های آسیایی!

سجادی می‌گوید هیچ مشکلی برای بازی‌های آسیایی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی در نشست خبری خودش درباره این مسابقات گفت: «این دوره نسبت به گذشته تفاوت هایی دارد. تا حالا ایران در ١٤ دوره بازی های آسیایی شرکت کرده است. این دوره در ٤٠ رشته ورزشی و ٤٦٢ ماده برگزار می شود. در بازی های آسیایی ٢٠٠٢ بوسان ایران با ٣٦ مدال در جایگاه دهم ایستاد. در بازی های آسیایی دوحه با ٤٨ مدال در جایگاه ششم و در بازی های آسیایی گوانگژو با ٥٩ مدال در جایگاه چهارم ایستادیم. در دوره گذشته هم با ٥٧ مدال، پنجم شدیم.»

سجادی با اشاره به اینکه قزاقستان همراه هند، تایلند، ازبکستان و چین تایپه جزو  تیم های مدعی در بازی‌های آسیایی هستند، گفت: «امسال اندونزی میزبان هم جزو مدعیان است. این کشور فهرست رشته های این دوره بازی های آسیایی را به نفع خود تغییر داده است. کشور میزبان برای کسب جایگاه چهارمی، فهرست رشته ها را به نفع خود تغییر داده است.»

وی در مورد دیگر اقداماتی که برای حضور کاروان ایران در بازی های آسیایی باید انجام شود، گفت:« درکل از هیچ کاری عقب نیستیم. تمام اقدامات لازم تا به امروز انجام شده است.در مورد زمان اعزام تیم ها، نشست هایی با فدراسیون ها داشته ایم و با همفکری مسئولان آنها، زمان بندی رفت و برگشت را نهایی کرده ایم. بر این اساس کاروان ایران در قالب ١٤ گروه عازم اندونزی می شود و در همین تعداد گروه هم به ایران باز می گردند.»

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید وضعیت ترافیکی در اندونزی خیلی بد است و ظاهرا کشور میزبان قرار نیست همکاری داشته باشد گفت:«برای خبرنگاران سرویس رفت و آمد گذاشته نمی شود و طبق برنامه اولیه قرار است از موتور سواران مرد و زن برای جابجایی خبرنگاران استفاده شود. البته در صورتیکه مدارس و ادارت در زمان برگزاری بازی ها تعطیل شود، امکان دارد برای خبرنگاران هم سرویس رفت و آمد گذاشته شود.»

سجادی همچنین با بیان اسامی بازیکنان تیم فوتبال امید به کمیته اعلام شده است، گفت:«یک لشکر بازیکن برای تیم فوتبال امید به ما معرفی شده است. ١٢١ بازیکن معرفی شده است. اعضای کادر فنی تیم امید  اما هنوز معرفی نشده اند. اعلام کرده ایم زودتر انجام شود اما هنوز دیر نشده است.»

سرپرست کاروان ورزش ایران در مورد لباس کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت:« با چند طراح صحبت شده است، قرار است تا هفته آینده نمونه های آنها ارائه شود.هدف ما این است که در این رقابت ها با لباس هایی که تولید ملی هستند شرکت داشته باشیم.»

سرپرست کاروان ایران در پایان درباره مشکلات ارزی برای کاروان هم گفت:«خدا را شکر مشکلی وجود ندارد.
 نامه ای به بانک مرکزی زده ایم و بدون اینکه چانه ای زده شود، به راحتی درخواست ما را پذیرفتند و پاسخ مثبت گرفتیم. بنابراین از این جهت هیچ مشکلی نداریم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =